♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hei jenter! Jeg har bare sporadisk vært inne her den siste tiden da jeg synes det er vanskelig å ha vært prøver i snart 3 år uten noe resultat. Jeg er nå i mitt 2. IVF forsøk, men mitt 1. forsøk av en pakke på tre hos klinikk Hausken i Haugesund. Tirsdag for snart to uker siden fikk de ut 4 egg og på dag 3 var det 2 fine egg som var delt i 8 og 12 og av god kvalitet (A tror jeg de kalte dem). Disse fikk jeg satt inn forrige fredag, og på onsdag tok jeg en billigtest for å se om eggløsningssprøyta var ute av kroppen. Testen var blendahvit. I dag tidlig tok jeg en CB test, og den viste et stort kryss og da jeg tok en billligtest 5 timer etterpå fikk jeg en tydelig, men svak strek i tillegg til kontrollstreken. I følge klinikken skulle jeg egentlig ikke teste før onsdag... Kan jeg være gravid? Jeg kan liksom ikke helt tro det ennå... Dette er jo bare ikke til å holde ut! Jeg ryker nok på en CB test i morgen tidlig også!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Heisann. Gratulerer sååå mye til deg=) Jeg har også testdag på onsdag, fått svake positive tester fredag, lørdag og i dag. Men nå har jeg sterke menssmerter så tror nok den kommer i morgen tidlig..*sukk* Var vel for lett at det skulle klaffe to ganger på rad.... Har du menssmerter? Må kjøpe meg andre enn bare de billigstrimlene om jeg ikke får mensen i morgen..
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Herre Gud - dette er fantastisk gamle (p)røver ! Gratulerer !
Kick80 Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Gratulerer!! Så bra! :-))) Hadde du noen mistanke på forhånd? Kanskje det blir tvillinger på deg nå... :-)
melina, glad mamma Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Gratulerer såååå masse med en endelig positiv test!!! Det må være fint å gå inn i påsken å vite at en eller to har tatt plass i magen ) Lykke til videre!!!
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 6. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2009 Takk jenter! Jeg røk på nok en CB test i dag tidlig og + var like sterkt i begge retninger! JA, jeg vet at sjansen min for at dette blir kortvarig er litt større pga min "høye" alder, men jeg skal nyte nuet og første ordentlige positive test på over 3 år! Jeg løp selvfølgelig til legekontoret for å ta blodprøve i dag og krysser fingrene for at jeg får svar før påsken og at mensen holder seg borte i 8 måneder til :-)! Lykke til alle dere andre, det er alltid HÅP! Glad og lykkelig klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå