mamma-x-3 Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Vi hører om - og får mange velmenende advarsler - av foreldre og helsepersonell at vi må forberede oss på sykdomsbølgene i barnehagealderen. Det har blitt en "normal" å forholde seg til. Hvorfor det? Vel, erfaringen gjennom 15 år (lang fartstid i ulike fulltidsbarnehager) viste meg at de hadde rett. Her var sykdoms"epidemier" flere ganger i året. Ungene var småsyke, forkjølelser, feber, snue, ørebetennelser, lungeinfeksjoner og allergier. Normalt? Ja, normalt. Ungene var jo vaksinerte. Jeg hadde fra første barn valgt bort å vaksinere og erfarte snart at jammen stod hypotesen om uvaksinerte friskinger til. Alle tre var aldri blant dem som ble rammet av sykdomsbølgene. Aldri hjemme i ukesvis, aldri plaget av snue, engang. Utrolig flaks? Det tror jeg ikke. Selv om det nok ikke er "vitenskapelig bevist". Og gjett om jeg virker truende på forkjemperne når jeg nevner min vaksinehistorie. Hvorfor? Jeg ødelegger da ikke for noen? Tenk dere nå resultatet dersom denne hypotesen virkelig ble verifisert fra vitenskapelig hold. Hva hadde da skjedd med vaksinedekningen/det internasjonale vaksineprogrammet/industrien? Hva hadde skjedd med det globale universalmålet å vaksinere hele verden + bli kvitt alle de stygge sykdommene? Hvem hadde ikke kviet seg for å vaksinere, dersom bevisene hvor farlig dette faktisk er var urokkelige? Sagt på spissen er jeg mer og mer overbevist at "målet forherliger middelet" Men det er så klart en personlig teori .-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 jeg trøster meg med at min mor visste om et uvaksinert barn da jeg var liten, men vet om ca 30-40 som ikke vaksinerer barna sine. Bevisstheten rundt dette øker stadig og jeg tror ikke noe på at vi har 90-95%vaksinedeknig lengre. Jeg tror regelrett folkehelsa lyver, enten løy de da jeg var barn ellers så lyver de nå. Dessuten hvor mange i samfunnet er immune til enhver tid???? 20-30% om man trekker fra alle som er vokst ut av vaksineprogrammet og immuniteten sin......dette med 90-95 % vaksine dekning er det største tullet denne bedritene bransjen har gått ut med, det er forledning og blank løgn. I vårt samfunn er 70-80% ikke lengre immune.....så hvor blir alle epidemiene av????????? Hallo jeg venter i spenning på dommedag, fhi har selv spådd det.....store epidemier om vi kommer ned på 80% vaksinedekning!!!!!!!! VI HAR ALDRI HATT FULL VAKSINEDEKNING; ALDRI I NÆRHETEN; OG VI LEVER ENNÅ!!!!!! UNDRENES TID ER ENNÅ IKKE FORBI!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå