Gå til innhold

1 ukers fylla!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

No har typen vært på fylla sia onsdag! idag ringte han å sa unnskyld! kossn skal man reagere på sånn oppførsel?? hær sitt æ gravid i 6 mnd og med en 2 åring å ta vare på! Hmmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jo ikke om dette er vanlig rutine for han eller om det har skjedd noe spesielt siden han har vært på fylla siden onsdag,men syns ikke det hørtes særlig respektfullt ut ovenfor deg da...

• 2 måneder senere...
Skrevet

jeg håper det har ordnet seg.

men du MÅ si ifra at du ikke syns noe om det.

dette er tiden da han skal være der for deg og ikke være på fylla i en uke.

det kan være han tror det er greit, men da må du si ifra at det ikke er i orden.

Skrevet

du har i hvert fall type.. som ringer og sier unnskyld.. kunne gjort mye for å være i din situasjon for å si det sånn...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjenner meg VELDIG godt igjen i historien din...

Mitt første sv.skap (9år siden) og far til mitt første barn var periodedranker, og kunne være vekke bortimot en uke i slengen med "gutta" på fylla...(dette skjedde ikke bare en gang.....)

Jeg ble rasende, og var selfølgelig redd og bekymret ofte...

Jeg var bare 18år da, naiv- og godtok nok ALT for mye! Forholde varte til sønnen min ble 11mnd, da orket jeg rett og slett ikke mere- det tok aldri slutt, men ballet på seg med vold og utroskap også...

Vær på vakt, og IKKE godta slik oppførsel!!!

Du er mere verdt en og gå og være bekymret, sur å sinna...! ; )

Skrevet

Hmm, tror ikke du vet hva du snakker om som ØNSKER deg en sånn situasjon.... *S*

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff, huff. Fryktelig. Eneste lyspunkt var at han faktisk sa unnskyld!

Men for å ta tak i spørsmålet ditt så skal man vel reagere ved å

1 vente til han er helt, helt edru

2 avtale eller bestemme en møtetid med han, når dere begge er hjemme, har tid, og 2-åringen er i senga

3 sette deg ned og si, uten anklage eller sinne i stemmen, at du ikke kan eller vil "unnskylde" sånne ting flere ganger, og at det er en form for atferd som du anser for å være illojal, upålitelig og ganske slem - mot deg og den lille, og den nye lille.

4 Spørre han hva han tror sjansene er for at det vil skje igjen, hvordan han tenker å te seg for å unngå det, og hva han mener burde være riktig og grei atferd i forhold til f eks det å ha et sosialt liv med kompiser osv.

(Minimumsnivået for grei atferd er vel å si fra før det skjer, sjekke om det kolliderer med noe for deg, og ikke minst: komme tilbake når han har sagt han skal - mener nå jeg. Men du har kanskje andre grenser eller er mer tolerant enn jeg. Hvordan der egjør det dere imellom er ikke så farlig bare du finner en avtale du kan leve med og som han greier å holde!)

Lykke til. Håper det bare var en "one-off" bommert - i alle fall hvis du er glad i denne mannen!

Skrevet

Ta med deg barna og LØP!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ærlig talt.. Hvorfor vil du deg selv så vondt at du vil fortsette å være sammen med en sånn fyr?

I Norge har de så fine økonomiske ordninger at du ikke trenger å slite med et mannfolk som det der. Kvitt deg med han!! Du har snart to barn som skal ha han som forbilde - har du lyst at de skal vokse opp med samme lave standarden til mannfolk som du har satt til deg selv?

Lykke til.

Hilsen snart alenemamma.

Skrevet

Synes han hører ut som om han er umoden, og ikke har lagt fra seg ungdomsperioden sin... Ingen voksen mann som har godtatt voksen og familielivet som tørr å finne på å stikke av ei uka på fylla og elte den gravide kona alene med barn.. Min mann hadde nok aldri tort å komme hjem, om ikke med MYE gaver, om han hadde gjort noe sånt :P

Sett krav til han. Han kan ikke forvente å være i et forhold med deg hvis han holder på og oppføre seg sånn som han gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...