Gå til innhold

Noen fra Helgeland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært fint å fått til ett treff en gang:)

Prøver bare å sjekke opp hvor mange fra helgeland som e hær inne.

Skrevet

jeg er fra mosjøen ;) vi har vel en lignende tråd litt lengre ned på siden også, sjekk ut den, der er flere ;)

Skrevet

Veit:)

Er 3stk m deg og den 4 e meg.

Skulle bare se om d ble nå mere respons fra andre:)

Skrevet

Hei hei :-)

Jeg er fortsatt her inne. (er bare litt sjelden på nett)

Jeg er med på treff om noen ønsker det :-) Har jeg beregnet feil eller er det et klart flertall med damer fra mosjøen her? Noen fra Mo I Rana?

Skrevet

E fra Mo I Rana, men bor i Mosjøen:)

Blir nok fødeplass på Mo for min del:)

Alt bra m deg?

Skrevet

Jeg er fra Mosjøen. Blir å føde i Mosjøen så fremt dette sv.skapet går like greit som det forrige. :)

Skrevet

Er dere interessert i å treffes jenter? -og eventuelt/hvis/om når og hvor? Eller kanskje noen av dere har treff fra før?

Skrevet

Har ikke møtt noen enno, kan gjerne ta ett treff en gang.

Hadde vært trivelig d:)

Er sykemeld fra jobb for tiden og pendler mye fram

og tilbake mellom Mo og Mosjøen,

så hvor og når er det samme for meg=)

Skrevet

tja, kunne godt vært interessert..! :) men med jobb og ei jente på snart 2, og alt det andre jeg har å styre med, blir det vanskelig for meg å ta det noen andre steder enn her i mosjøen.. :)

Skrevet

Finnes det en "barnevennlig" (for to-åringer) kafe som man kunne møtes på en lørdag foreksempel? (Gjerne i mosjøen for min del.) :-)

Skrevet

Jeg blir med på kafe i Mosjøen, men vet ikke helt om det er noen kafeer som er mer barnevennlig enn andre. På lørdag er det alltid pakket med folk, så da foreslår jeg i såfall et tidspunkt før kl.12.

Kafe:lilletoget eller kafe:kulturverkstedet har gågata med en lekeplass midt mellom seg, så det går jo ann å ta kaffe/te med seg ut, hvis det er finvær??. Ellers ligger det en kafe i sjøgaten som heter Gilles, god plass for de små, slik at de kan bevege seg litt?? Har ihvertfall positiv erfaring med at det er litt armslag der, men pleier alltid å ta med noe leker eller en fargebok til vesla. Bare forslag...:)

Skrevet

Ja dere er nok bedre kjent i Mosjøen enn d eg e,

så det er bare å kom med noen gode forslag:)

Va på Ul i ssj i dag, ser ut som det blir ei lita jente

med termin 10sep=)

Fått vite noe mere dere?

Skrevet

Jeg var i ultralyd i går. Alt så veldig fint ut, men hun kunne ikke se hvilket kjønn det var. Fått termin 20.9

Skrevet

var på ul den 31, termin flyttet til den 6 september igjen, fremdeles veeeldig tydelig en liten gutt i magen.. :) så da er det vel bare å vente på nok en utvidet ul rundt uke 26 en gang.. :) som jo faktisk ikke er så lenge til, er jo 20+0 i morgen..! :D halvveis..! vel, om jeg får føt denne gangen også, er jeg jo faktisk over halvveis allerede.. :P tiden vil vise.! :)

Skrevet

Var på en ultralyd for fire uker siden og skal tilbake i morgen. Foreløbig termin 15. september og er spent på om poden vil vise om h*n er gutt eller jente i morgen :-)

Skrevet

Spennanes:)

Lykke til på ul.

Skrevet

Ja tia flyr, e halvveis over hælga:)

Skrevet

Jepp, da var UL overstått. Ny termin 17 september, ingen sikre tegn på om det er jente eller gutt vi venter, men det er ikke så farlig :-) Spennende å se lillegull på tv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...