Gjest Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Du blir nok nedrent nå ja... ) Håååååper du kan titte litt på meg..??.. Blir jeg gravid snart ?? Event. kjønn ?? Går d bra ?? (hadde MA sist..) På forhånd TAKK !! jeg: 160271 han: 280172
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 jeg føler du blir gravid i juni igjen og at det vil gå bra denne gangen =) det er ei jente =)
Gjest Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Spennende !! Tusen takk, håååååååååååååper du har rett..... ...og masse lykke til til deg oxo, om du er en prøver.. ) Nå ble jeg glad !!
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 ja det er første mnd vi prøver nå så det blir spennede =) jeg kan ikke lese meg selv men synes det er veldig fint å kunne hjelpe andre =)
Gjest Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 D syns jeg er veldig fint oxo Skulle ønske jeg kunne gjengjelde Men jeg føler litt på at folk som hjelper andre, vil selv bli hjulpet. Så jeg tror d går som du ønsker.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå