TusseMor07&09&14 Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Først av alt... så koselig nick du har valgt deg! ) Jeg lurer på om du vil titte litt på meg jeg? Når kommer minismurf, termin 25. april? Hvordan går fødselen... lurer på om det kommer til å gå relativt fort. Lillegutt kom på 3,5 time fra 0 cm og første ri. Bilr det hjemmefødsel kanskje? Hvor stor er han kommer da? Kommer det flere barn senere? eventuelt kjønn, og når? Jeg er født 041082 Han er født 201277 Tusen takk! )
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 hei =) takk for det =) Skal vi se her.... Jeg får opp at han kommer rundt 19-20 april.. det er litt sent på kvelden så derfor er det litt vanskelig å si eksakt dato... ja dette føler jeg blir en kjapp fødsel... usikker på om du rekker sykehuset en gang =) Det er jammen fart i denne ungen =) Ser for meg 48-49 lang og 3500 g ca =) sunn og frisk. Føler 2 barn til på deg, en gutt og en jente =) denne som kommer nå og neste er relativt tette så kanskje du er gravid igjen om ca 1 års tid =) lykke til =)
litenogtjukk Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Hei, ja takk spå gjerne meg. jeg er nysgjerrig på hva fremtiden vil bringe. Er i en lei situasjon nå. Men ser du noe spennende for meg. 21.11.71
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2009 Hei igjen... Tusen takk for svar! Disse to her blir reltativt tette. Rett under 2 år i mellom... Tenkte i utgangspunktet å vente en 3-4 år før vi prøver på nr 3, MEN det kan jo selvfølgelig hende noe før;o) Det er en til som også har spådd den 20 april... Vi driver å lurer på hjemmefødsel, så det er ikke så rart om du ikke får inn noe fra sykehuset... Får bare ikke helt bestemt oss;o) Ikke lange veien til sykehuset om vi velger å ta det hjemme. Og vi har verdens beste jordmor som gjerne vil bistå ved fødsel. Jeg går på sykepleien nå... har lyst til å bli jordmor... ser du om jeg blir det? er dette riktig tror du? Hvordan ser det økonomiske ut i forhold til at jeg har begynt å studere. Har jo lån som i utgangspunket krever 2 fulle lønner. Ser ut som om det går bra, men ser det slik ut fremover og? Tusen takk om du vil titte litt mer! )
_Lotus_ Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Hei Englefjes Dette var jo spennende, blir veldig glad hvis du får tid å se på meg også! Født 20.02.82. Ser du hvilket kjønn jeg får? Hvordan blir resten av svangerskapet? Ellers andre ting som "popper opp"? På forhånd takk!
Lovemelikeyoudo Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 hei englefjes! Lurte på om du får opp noe på meg? Hva slags kjønn får jeg denne gangen? Hvordan blir fødselen? Ser du noe angående hvor vi blir boende i fremtiden? Født 15.06.1981. takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå