FruRosa Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Er det vaskbart trekk på Teutonia sine vogner? Sånn man ta kan av? Jeg har lyst på Cosmo, men den vel så pass ny at man ikke finner så mange brukte enda. Tror derfor det må bli en Fun. Gidder ikke kjøpe ny vogn har jeg funnet ut, dette er vårt tredje og siste barn, i barnehagen kommer jeg til å bruke Emmaljugaen som jeg kjøpte ny til sønnen min i fjor. Så om noen har en teutonia fun til salgs så si i fra da:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Tror alle trekk på de "store" teutonia vognene er vaskbart... på mistral vet jeg man kan løsne trekket på kallesjen og vaske og, og mener sittedelene på teutonia stort sett er den samme. Eneste jeg er usikker på er timmy.. men på mistral kan i allefall alt vaskes.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 >Timmy er også vaskbar, alt stoff er avagbart og kan vaskes på 30
Glad tobarnsmamma Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Jeg har vasket trekkene på både mistral og spirit på 40 grader finvask i vaskemaskinen, og det gikk veldig bra!! :-)
FruRosa Skrevet 5. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2009 Takk for svar! Liker at ting kan vaskes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå