Pappa til Victoria Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Teutonia, Emmaljunga, Quinny, Simo eller Brio? Hvilke valg av barnevogn er vesentlige? Hvem scorer best i barnevogntester? Er tester av barnevogner alltid riktig? Her følger iallfall en førstegangsfars erfaring med barnevogn. Jeg har tatt et valg. Les mer
Pappa til Victoria Skrevet 5. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. april 2009 Gikk ikke å sette inn linker her, men skriv inn denne adressen i nettleseren din, så får du se hele innlegget: http://www.stianfredriksen.no/blogg.php?artikkel=Funksjonell%20eller%20billig%20barnevogn Var for langt å skrive hele her...
Glad tobarnsmamma Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Kjekt lesestoff! :-) Men jeg er ikke enig i at jeg burde gjettet meg til hvilken vogn du valgte ut fra det du skrev...Og believe me, jeg har vært i nok vognbutikker. (Og MASSE inne på diverse barnevognsider på nettet, inkl. flere vognforum). Jeg forstår det slik at du har valgt: - 4 hjul - En vogn med både bag, sittedel og mulighetfor bilstol - En vogn med vendbart styre Men hallo, det er jo utallige vogner som har disse mulighetene. Emmaljunga, Simo, Brio m.fl...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 http://www.stianfredriksen.no hvis du bruker denne linken, så ligger linken til bloggen nede til høgre på siden
Mamma_til_tre Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Hvilken vogn endte dere opp med da? Er mange som oppfyller kravene dine så er vanskelig å tippe, men er litt nyskjerrig =)
Lillemus&mamma'n Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Kan ikke akkurat si jeg automatisk forstod hvilken vogn dere hadde valgt, jeg heller, nei...
juliogjuleprinsesse Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 hva var egentlig poenget med denne tråden?? Få gjester på hjemmesiden sin????
Pappa til Victoria Skrevet 6. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2009 Hele poenget var selvsagt å se hvor mange besøkende man kan få herfra ved å starte en enkel tråd. Må si jeg er svært overrasket over hvor mange som har skrevet inn linken (selv når jeg skrev feil to ganger). Det som kanskje overrasker meg mest, er at det er flere fedre som leser på dette forumet også. Har nå laget en forenklet adresse, samt skrevet inn hvilken vogn vi valgte (http://www.stianfredriksen.no/valg-av-barnevogn/). Takker for at dere tok tiden til å både lese og kommentere innlegget mitt. PS. Innlegget på bloggen min er helt seriøst, det er ikke særlig enkelt og velge barnevogn. Det var enklere å velge hvilken stasjonsvogn vi skulle ha...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #12 Skrevet 6. april 2009 Nice try. Gidder hvertfall ikke å gå inn på linken flere ganger, for at du skal få bevist en teori.
Glad tobarnsmamma Skrevet 8. april 2009 #13 Skrevet 8. april 2009 Han valgte Mistral S! :-) Godt valg! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #14 Skrevet 9. april 2009 Kan vel ikke være det beste valget når den kom dårligst ut hos Tv2 hjelper deg og faktisk tippa og greier... Uansett så syns jeg det blirfor dumt å lage slike tråder kun for å få besøk på sida si.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #15 Skrevet 9. april 2009 Hvem bryr nå seg om slike tester? Ingen bruker jo vognen på en slik måte som de gjør i testen uansett. Jeg er hvertfall aldri ute i -30 grader. Nei ikke stol på slike tester!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå