Gå til innhold

Han er så flink! Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så stolt av sønnen vår på 13 mnd. Han svarer riktig med voff, bæ og mø når jeg spør hva hunden, sauen og kua sier! Er det vanlig? Jeg blir stadig påminnet at man jammen ikke skal undervurdere en ettåring ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt vanlig..

Skrevet

Ja, det gjør jenta vår på 12 mnd også. Så det er nok helt vanlig, men selvfølgelig er han flink =)

Skrevet

Jeg syns du har stor grunn til å være stolt. Sønnen vår er 20mnd og har akkurat begynt med det samme og jeg er veldig stolt:-)

Jeg vet han er litt sen med språket, men syns man kan være stolt uansett.

Skrevet

Datteren vår gjorde også det:) Så innen normalen er det nok ja:) Men jeg var veldig stolt jeg også!

Skrevet

Gutten vår gjorde også det på den alderen, men stolte har vi jo lov til å være likevel:)

Skrevet

Utrolig å følge med på de små, og jeg har også blitt svært overrasket hva gjelder min datters evne til å oppfatte ting og til å lære. Er det ikke godt å føle seg så stolt, så stolt over den lille? Ikke fordi hun nødvendigvis er bedre enn andre (selv om det for oss totalt uobjektive foreldre ofte også kan føles sånn..), men for alt hva de er.

Min datter er veldig tidlig ute med mange ting, men jeg tror ikke det bare er derfor jeg er så stolt. Hun er bare verdens beste unge, uansett :)

Skrevet

Ja det er nok vanlig, men det er lov å være stolt alikevel.

Jenta vår er snart to år, og jeg blir boblende stolt når hun gjør noe nytt, selv om det er helt vanlig for alderen hennes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...