chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Vet det er tidlig å bli stresset men jeg kjenner at jeg blir det litt uansett... Svak fredag, svak lørdag og svak i dag. Ingen forskjell på noen av dem, men strekene kommer innen 5 min er gårr og det på alle sammen. Så jeg er vel gravid...håper jeg? RD 10 i dag da...
stinemin med tvillinger Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Hei, håper virkelig at du er gravid, Jeg har pleid å teste med billig stimler fordi de koster så lite. I oktober startet jeg testingen min fra rd 8, testen ble sterkere og sterkere hver dag, men det var billig stimler. tok 2 cb ruge dag 11 og 12 og tror ikke jeg så særlig forskjell på strekene da, men mistet desvere i uke 6. i Januar var det påen igjen, testet fra rugedag 8 og fikk svake streker, men rd 10 var streken borte. hadde en kjemisk,Så så lenge streken er der e det et godt tegn. Hvilke tester bruke du??Lykke til
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 Hmmm, synest å huske de ble sterkere og sterkere fra dag til dag med jenta vår i fjor. Men når jeg tenker meg litt om så vil de fleste testene være fra 3 dager før IKM og helst ikke før etter så det er jo tidlig å stresse, jeg vet det Tar billig strimler for å ikke kaste bort så mange penger før det egentlig er vits i på en måte. Den var svak fredag, i går å i dag... ingen forskjell på hvor sterke de er, akkurat like svake alle tre. Vil nok ta siste billig strimlen i morgen og kjøpe noen CB til den egentlige testdagen som er på onsdag. Trist at du mistet og så en kjemisk etterpå... uff, håper virkdlig det snart er du da som skal ha positive helt til termin =)
stinemin med tvillinger Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Hei det er jo veldig tidlig, så siden det er annenhver dag hcg dobler seg og steken er lik er det vel stor sjanse for deg. Jeg har tvillinger, og er kjempe heldig men har ny mann som jeg har lyst å få et barn med. begynner på spray 17 apil,og setter forhåpentligvis inn 2 egg rett over 17 mai:) kanskje får jeg tvillinger igjen....kysser fingrer for deg, har du noen symtomer?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2009 Ja det er 3 dager i ikm i dag.. i morgen er det to. Spennende, men har nå vonde menssmerter og troen forsvinner. Håper bare jeg ikke får mens, Skal kjøpe andre tester i morgen. Jeg satt inn ett bra egg og ett dårlig forrige gang og fikk ei jente. Satt inn to perfekte denne gangen og håper inderlig at ene sitter fast vertfall, om begge gjør det er det en bonus=) Trøtt og litt uggen avog til, tisser på natta, ellers ingenting... Menssmerter nåda :s Spennende for deg da, koselig med to tvillingpar om det blir det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå