Gå til innhold

Glemmer å spraye....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemmer ofte å spraye om kvelden. De to andre går greit. Er det krise å spraye to timer for sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg glemte også dette innimellom, om jeg var ute på besøk eller drev på med noe. Jeg gikk til slutt å tenkte så mye på at jeg MÅTTE huske det at jeg glemte det.

Både en time og halvannen time for sent.

En morgen våknet jeg 10.30 og skulle spraye 08.00.

Sitter alikavel her og får svake positive tester hver morgen nå og håper på at de skal bli sterkere snart....

Så tror nok ikke det er krise aldeles, men kanskje du skulle legge inn alarm på tlf denne perioden?

Jeg måtte gjøre det til slutt :P

Skrevet

Jeg har tatt Suprecur. På Riksen sa de at det ikke var så innmari nøye med tidspunktene. Det viktigste var at dosene ble spredt utover dagen, med 3-4 timers mellomrom (tok fire doser om dagen). På hverdager startet jeg sprayingen kl 7, og i helgene kl 10-11. Jeg ble i hvert fall nedregulert som jeg skulle.

Legg inn huskelapp på mobilen, og vær streng med å ikke slå den av før du har tatt sprayen. Det eneste som funket for meg... :-)

Skrevet

Det viktigste er at du får i deg riktig antall doser i løpet av en dag.

Hvis du feks normalt sprayer kl.8 kl.20 er det ikke noen krise hvis du feks sprayer kl.11 og kl.23 i helgen ol.....

jeg pleier også å skru på alrmane på mobilen,den hjelper en å huske;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...