villevilla Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Har lenge lurt på om det ikke finnes noen ting som kan hjelpe mot dårlig sædkvalitet? et eller annet godt råd?
sliter74 Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Hei! ta kontakt med Dr Kenneth Purvis v/andrologisk senter i Oslo. Han er ekspert på temaet og tar en skikkelig utredning på rørsystemet til mannen. Purvis er dessuten en svært fritt talende mann( ) Verdt turen bare for å høre ham snakke...
j77 Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 vi var hos purvis, fikk beskjed om at vi måtte bruke ivf fordi sædkvaliteten var altfor dårlig til at det kunne skje naturlig. men vi ble gravide uken etter:-) ett tips han ga..samle opp sæd tre dager, for så å ha samleie dagen før eggløsning...
lillehare Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 hei du, enig med jentene her vedr purvis. han er flink og kan alt baller, sperm, fyll, klamydia o.l. min mann har nedastt kvalitet og i brvet fra purvis fikk vi beskejd om at befruktning kunne skje dersom jeg har bra fruktbarhet. er ferdig med utre og så fint ut, så får vi bare håpe. mannen fikk pergo o g tarivid og det ga ikke noe effekt tror jeg, fikk nye piller og skal teste om par uker. selv begynner jeg på pergo i morgen for optimalisere mine forhold litt, kanskje det kalffer, håååper sånn! Lykke til og det beste mannen din kan gjøre er å ikke overdirve trening, alkohol og spesielt stress, det er en versting sa purvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå