juliogjuleprinsesse Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Ja nå er jeg tilbake... men lurer litt på om noen har noe å si om bugaboo bee jeg???
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Positivt: Ekstremt god å trille, kan brukes begge kjøreretninger, god handlekurv, justerbart håndtak, blir liten når du legger den sammen, kul å se på Minus: Krunglete å legge sammen og ta opp, særlig med sittedel mot deg, dum kalesje som hindrer vognen i å passe til større barn, trangt sete, trange seler, hard sitteinnsats, dårlig plass til bena for mindre barn, tjukk sammenlagt, ikke sjans til å få plass til store barn med vinterklær på eller vinterpose, vanvittig overpriset. Har hatt den og ble kvitt den kjapt på finn. Er du ute etter en reisetrille ville jeg heller gått for en peg perego eller maclaren.
juliogjuleprinsesse Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 hihi jeg leser mye bra om peg og maclaren, jeg har en solano som er god å tille og alt det der men jeg liker ikke så godt utseende at jeg vil ha en slik type til. Vurderer sterkt en svart breeze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå