Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå vært hos legen og fått primolut for å sette igang menstruasjon (sist hadde jeg 43 dager imellom),og når jeg har gått på de i 5 dager,så skal jeg begynne på pergo i 5 dager...så har legen min regnet ut når vi skal "hoppe i høyet"..hehe...det jeg lurer litt på er at vi har tenkt å vente 2 uker til før jeg begynner på tabl,fordi vi prøver unnvære desember barn. men hva om jeg blir gravid på vanlig måte i mellomtiden uten at jeg vet det og begynner da på kuren om 2 uker? for skulle jeg bli gravid uka før f.eks,så får jeg jo ikke testet det før kuren er igang...hmmm.....noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei igjen.det er veldig viktig at du begynner etter 5 dag syklus og ikke vente to uker.da vil ikke perg virke på samme måte.det du evt kan gjøre er å ta en ny kur neste syklus og så ta pergo.men hvis du er usikker på om du kan ha blitt gravid mellom tiden så ta en test for det er skadelig for ett foster om du bruker disse medikamentene om du er gravid.men hvis dere har problemer med å bli gravide så ville jeg ikke ha ventet.om dere får ett desember barn så er det like vellkomment somm ett januar barn.hehe.jeg har en gutt som er født 27des og en jente 02.04 så jeg fikk jul og på ske barn.lykke til meee.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...