Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 på forrige sv kontroll. jeg ble lei meg. syntes ikke det var noen koslig kommentar. jeg er overvektig ja. men har ikke gått opp mer enn i unerkant av 10 kg. men han sa det til meg flere ganger sist kontroll da jeg veide meg at han var helt sjokkert. jeg skal jobbe med vekten min så snart lille er kommet og det er ikke så lenge igjenn nå. men å få en slik kommentar på den måten av en lege var ikke koslig. han kunne sakt at jeg måtte passe på vekten min ol. men å si han var sjokkert på den måten var dirrekte sårende og krenkene. jeg har vært forsiktig hele sv. ogjeg har spist sunt og variert hele veien nettopp fordi jeg er overvektig. jeg var igang med slanking da jeg oppdaget at jeg var gravid og valgte derfor å ikke slanke meg i sv. men å vente til etter fødsel. ja det er min feil i utgangspunktet at jeg ble overvektig men jeg er i gang på mange måter med å rette på det. men kan jo ikke haste slanke bort 30 -40 kg serlig ikke under et sv. jeg har alt endret livfstilen. jeg fatter ikke at han kunne si det slik. og dette har jeg tenkt og grått over halve denne uken.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Uff, skjønner deg godt. Hva svarte du han?10 kg er ikke mye i det hele tatt. Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 jeg vet ærligtalt ikke hva jeg svarte ble så overasket at jeg sikkert bare smilte. tror jeg spurte om blodprøven var ok eller noe. ville bare vekk kjente jeg. jeg har slitt med vekten i mange år og er fullstendig klar over den. og trengte ikke å få denne kommentaren akkurat.
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Nå kjenner jeg at jeg blir sinna på dine vegne, for en tosk! DRit i han! Og så blir jeg så irritert på at vi blir så såret at vi ikke får til å svare skikkelig smart og bitende, med hodet oppreist og med vår fulle rett til å fortelle sånne at dette var utrolig uproft og at sånne mennesker burde fått offentlig pryl (litt sakligere skal man være he-he, er litt hormonell). Faan heller, vi burde gitt de inn og satt dem skikkelig på plass i skammekroken. Urg! Møtte sist på en jordmor som var utrolig nedlatende og kjip på ul, begynte å gråte og ble kjempe lei meg, men angrer så på at jeg ikke sa noe om at den typen oppførsel burde blitt tatt videre og at dette ville jeg ikke finne meg i. Men nåde de som våger å komme med nedlatende kommentarer denne gang, da skal jeg jammen gi tilbake!! Ha! Nei, vi er sjefer i egne liv, og sånne kommentarer skal ikke få ødelegge noenting!
Anita*født* Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Skjønner jeg er heldig med legen min ja.... Kos deg ikke bry deg det er din kropp--
såpebobledama Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Han legen bør være glad det ikke var meg som satt der. Jeg hadde gitt ham inn! At det GÅR AN! Så tanketom kan man ikke tillate seg å være! Fysj! Man SKAL IKKE slanke seg under svangerskapet,man kan spise sunnere etc,men å slanke seg,skal man ikke gjøre. Å gå ned i vekt på en sunn måte tar tid,masse tid,og det er flott at du ikke har gått opp mer! Håper det går bra med deg,han legen der fortjener juling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå