07&10&13? Skrevet 7. april 2009 #26 Skrevet 7. april 2009 kjenner jeg begynner å bli engstelig allerede jeg, men selvfølgelig også superspent! Og har ikke IKM før den 22. Vet jo at det ikke er store sjangsen for at det klaffer første pp, men siden jeg i sist gang ble gravid på p-piller føler jeg et ekstra stort press denne gangen. Vet dere noe om hvor stor sjangs det er for å bli gravid første pp?
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 7. april 2009 Forfatter #27 Skrevet 7. april 2009 jece-og-Leon_Nickolai: Føler det på samme måte som deg siden jeg ble gravid uten å prøve sist... Aner ikke sjansene for at det klaffer første pp, men håper de er gode for vår del!
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 8. april 2009 #28 Skrevet 8. april 2009 Vi melder oss inn her! 1pp på nr 2. Fra Sørlandet og snart 30år.
Pirkeanonym Skrevet 9. april 2009 #29 Skrevet 9. april 2009 Jeg har!! Men forstår ikke hvordan jeg regner ut når jeg har eggløsning osv. Det står så mye forskjellig.. På en kalkulator ser det ut til at jeg var mest fruktbar Man- Ons denne uken, mens etter mine egne beregninger er eggløsning i neste uke..
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 9. april 2009 #30 Skrevet 9. april 2009 Jeg har min 1. pp på mitt 1. barn. Har gått på p-piller i ca 10 år og sluttet for ca 6 mnd. siden. Hadde bare tenkt å "lufte" kroppen litt før vi evnt. skulle starte. Er jo litt vanskelig å vite når en har eggløsning, er jo ikke alltid 14 dager før neste mens.. Og jeg merker ikke noe på kroppen heller. Går det ikke første gang så får vi nok starte med eggløsningstester ol. Noen som er fornøyd med noen spesielle merker? Sist mnd. trodde jeg seriøst jeg var gravid. Hadde smerter nederst i magen og var oppblåst. Tror jeg har lest litt for mye her på forumet hehe! Ønsker alle lykke til. IKM slutten av uke 16
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 10. april 2009 Forfatter #31 Skrevet 10. april 2009 Hei og velkommen Lykkeliten - 1pp, Super(Travel)Mamma** og perle79! Det er ikke lett å vite når en har eggløsning nei... Det sikreste er nok å bruke el-tester, og etterhvert bli kjent med kroppen. Men jeg hørte eller leste en gang at tiden mellom mens og el kan variere en del, men de aller fleste har ca 14 dager mellom el og mens...! Så hvis du vet hvor lang syklus du har, kan du med rimelig sikkerhet fastslå el 14 dager før mens... Håper det hjalp litt Ellers god påske til dere alle! Både dere som tar BIM-pause og dere som ikke klarer å holde dere unna (som meg...) Klem
snuppelura-jente10 Skrevet 11. april 2009 #32 Skrevet 11. april 2009 Hei, jeg er helt ny her og er i min første pp med den første. Mannen har mast en stund nå og endelig føler jeg meg klar og snakk om klar. Har alt for store forventninger til å bli gravid så håper ikke det tar alt for lang tid. Sluttet på p-pillen for 2 uker siden og har ikke peiling på når jeg har eggløsning, så da prøver vi annen hver dag, he he. Lykke til alle sammen
Ladybug~N&E Skrevet 11. april 2009 #33 Skrevet 11. april 2009 melder meg også inn;) fikk tr i dag og da er vi offisielt inne i vår 1pp på nr.2! el-tester skal handles til uka da jeg har en syklus på bærtur og har absolutt ikke begrep om når eggløsnig er. så får vi se da;) lillemannen vår født i 07 satt etter 5år uten prevansjon og to aborter på rappen så håper ikke det tar like lang tid denne gangen!!
Gjest Skrevet 11. april 2009 #34 Skrevet 11. april 2009 Jeg er i min 1 pp og er nylig blitt 23 år:) Spennende..
lillebie87 Skrevet 12. april 2009 #35 Skrevet 12. april 2009 Vesla-1pp: Jeg blir 22 i mai, og har akkurat trådd inn i 1pp selv. Hvor i landet holder du til?
Gjest Skrevet 12. april 2009 #36 Skrevet 12. april 2009 Jeg holder til på Sunnmøre:) Enn du da? Jeg/sambo og et vennepar prøver samtidig, litt kjekt å ha noen man kan være sammen med i permisjonstiden også Blir en spennende tid fremover, og kanskje litt skummelt;)
lillebie87 Skrevet 12. april 2009 #37 Skrevet 12. april 2009 Er fra Buskerud jeg da. :-) Her er det ingen jeg kjenner som prøver, men kjenner flere som er gravide, og som planlegger å prøve, så det kommer vel. Er greit å ha noen å omgåes ja, men det kommer vell etterhvert det også! :-)
Vaffern&Bebifisen Skrevet 12. april 2009 #39 Skrevet 12. april 2009 1.pp med første barn her:) EL om ca to uker!! hihi
miepia30 Skrevet 13. april 2009 #40 Skrevet 13. april 2009 1 forsøk på første baby. Forventer eggløsning i dag. teste i uke 18. Spennende.
pobbles Skrevet 13. april 2009 #41 Skrevet 13. april 2009 Førstegangsprøvende! Det tar sikkert litt tid etter hmm...åtte år med ppiller??!!! Men.. vi får se. Er jo helt desperat nesten så, får bare ta det som det kommer, mannen er jo uansett bortreist den helgen jeg "tipper" det er eggløsning denne mnd rundt 18. april.
maariaa ♥ B ♥ Skrevet 15. april 2009 #42 Skrevet 15. april 2009 Førstegangsprøvende, 24 år og ny her! Fikk TR på tirsdag, første gang etter p-pilleslutt 26.Mars (forutenom den vanlige bortfallsblødningen), derfor er jeg veldig usikker på syklusen min, men vi får bare kose oss ekstra mye da Spennende tider
maariaa ♥ B ♥ Skrevet 15. april 2009 #43 Skrevet 15. april 2009 Beklager, mente ikke 26.Mars men 26.Februar
ToTette! Skrevet 15. april 2009 #44 Skrevet 15. april 2009 Første pp denne p - hi hi :-) ikm 28 april
BlueDome Skrevet 15. april 2009 #45 Skrevet 15. april 2009 pobbles... Jeg hadde gått på ppiller i 8 år sist jeg prøvde å bli gravid, og ble gravis på første forsøk. Rakk ikke å få mensen engang Denne gangen ser det ut som ting kanskje lar vente på seg..dog jeg er ikke ferdig med 1pp da. har ikke hatt mens på cerazette minipille, så det tar vel eeevigheter før den kommer denne gangen Eller forhåpentligvis IKKE kommer !! Lykke til <3
Sib 78_1 MA Skrevet 16. april 2009 #46 Skrevet 16. april 2009 1 pp etter at vi måtte avbryte svangerskapet i uke 20 4.mars. Fikk tilbake mensen 10 april. Hvis det ikk er noe kluss med syklusen min så forventer jeg EL neste uke og IKM uke 19. Vi ble gravide på første forsøk sist så har store forventninger denne gangen... håper jeg ikke blir skuffet.
Sib 78_1 MA Skrevet 16. april 2009 #47 Skrevet 16. april 2009 Har ingen barn fra før...mistet en liten gutt.
pobbles Skrevet 20. april 2009 #48 Skrevet 20. april 2009 Hehe, så kjekt da samme skjedde med ei venninne og min kusine, satt på første forsøk for dem. Håper håper Takk og lykke til ja. Jeg er egentlig tålmodig av meg så må nok bare roe meg ned og ta det som det kommer.. selv om jeg drømmer at jeg blir gravid og får barn hele tiden nå, ville begynne å prøve før men pga bryllup gikk jeg på ppiller litt lengre enn jeg egentlig hadde lyst, men kan ikke være høygravid i eget bryllup. slitsomt
pobbles Skrevet 20. april 2009 #49 Skrevet 20. april 2009 Jeg svarte til Blue Dome altså.... så etterpå at innlegget kom inn litt feil i rekka..
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 20. april 2009 Forfatter #50 Skrevet 20. april 2009 Hei hei til alle nye! Så utrolig trist å høre om den lille gutten deres sib78! Håper virkelig dere blir gravide like fort igjen og får føde en frisk baby til termin! Noen som har hatt el her? Jeg hadde på lørdag, så nå er det bare å vente og vente og vente....! Men jeg har eksamen om to dager, og vi har kjøpt oss en ny sesong av LOST, så det er nok å henge fingra i! Lykke til alle sammen! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå