Gå til innhold

Hvem har første pp denne mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for morro skyld :)

Vi er nå i første pp på vårt andre barn :) Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første pp på andre barn her også:)

Skrevet

1 pp på første barnet!!

Dette er så spennende! Er forberedt på at det kanskje tar litt tid før syklusen er fult i gang etter 5 og et halvt år med p-pille bruk. Blir litt "bli kjent med kroppen uten masse hormoner måneder" kanskje! Men håper jo selvfølgelig at dette ikke tar veldig lang tid!

Masse lykke til, til alle dere prøvere her inne!

Skrevet

God kveld :-) 1 pp her og, vi planlegger nr 2, håper jeg får en liten spire så fort som mulig *verpesyk* hihi....

Skrevet

1 pp og vårt 3 barn;)

Skrevet

heihei

1 pp og 3.barnet :)

Skrevet

heeelt ny her å har et dumt spm.. pp??

Skrevet

Hei! Så gøy at vi er flere :) Og så gøy at det er mange som prøver på nr to! Er veldig spent på hvordan det blir å få to barn etterhvert... Er jo så vant med denne ene... Blir spennende!

jegerklar: pp=prøveperiode, altså antall mnd du har prøvd.

Lykke til alle sammen!

Hilsen

Skrevet

Hei =) Vi prøver for første gang denne mnd på første barnet =) så hyggelig at vi er flere? Hvor "gamle" der dere om jeg kan spørre om det ? Jeg er 23 =)

Klem

Skrevet

Hei *Vilhababy23* :) Jeg er også 23 :)

Skrevet

Vi prøver også på første barnet. Skal ha mensen engang mellom onsdag og fredag, er skikkelig spent! Forventer ikke at det skal skje så fort, ser det er mange her inne som bruker maaaaange pp. Men det er lov å håpe ;)

Skrevet

Skal begynne å prøve nå i påsken, med første..

Veldig spennende! Er 27, hvor bor dere?

Skrevet

Så gøy at vi er mange som starter nå! :)

Jegerklar: vi bor i Østfold. Hva med dere?

Skrevet

1pp med nr.2 :)

Skrevet

Heihei!

Vi har også 1.pp denne mnd. riktignok ganske sent iogmed at tr kommer 15.04. Det blir veldig spennende å prøve på vår første. Jeg er 26 og han er 33 fra Buskerud.

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Heia!

Vi og har 1.pp på 1. barnet denne mnd. Spennende!

Send meg gjerne en PM om noen vil ha kontakt.

Er forholdsvis ung! ;-)

Skrevet

jeg er 23,snart 24 og bor på hadeland. venter som sagt spent på om det snart blir nr. 2 på meg :) håper virkelig dette klaffer så fort som mulig. IKM 22.April, så da får vi se... Lykke til alle sammen!

Skrevet

Er veldig spent på når nr to kommer her i gården også! Har IKM 30.april, så det er bare å smøre seg med tolmodighet...!

Lykke til alle :)

Skrevet

Heisann!

Ny her jeg og. Har akkurat fått satt meg litt inn i disse forkortelsene.

Første pp for å lage vårt 3. barn!

Dro ut kobberspiralen på fredag, har eggløsniong i disse dager. De to første ble til på første forsøk, så er skikkelig spent. Men regner med at det kan ta litt lengre tid denne gangen, er jo tross alt blitt litt eldre siden sist. Vi får se.

Går en spennede tid i møte!!

Er 32 år forresten.

Skrevet

Skulle så INDERLIG ønske jeg var i første pp, men jeg har en mann som ikke er klar... Og nå har jeg ventet på han i 3 år....

Men ønsker alle sammen, lykke til, og riktig god påske! Kos dere så masse ;) hi hi...

Skrevet

Hehe... takk for lykkeønskninger _Nysgjerrig_ og du er hjertelig velkommen hit når mannen din endelig blir klar! :)

Skrevet

Takk takk =)

Veit jeg egentlig ikke skal være her, men innimellom så er det så koselig å lese alt det positive dere opplever, også føler jeg veldig med de som strever!

Skal forte meg ut igjen, og komme tilbake når min bedre halvdel er klar =) hi hi...

Skrevet

_Nysgjerrig_: kjenner meg igjen :)

Skrevet

kjenner meg litt igjen selv også jeg.. hehe.. Jeg ventet 3 år, men nå er`n klar.. Hehe.. :-D Men eeeegentlig, så tror jeg ikke jeg hadde vært helt klar selv heller for 3 år siden, eller 2 år siden.. Når han sa han var klar, så ble jeg faktisk nesten litt skremt.. Hehehe...

Lykke til du og _Nysgjerrig_

Skrevet

Venter mensen i løpet av påska, og begynner med prøvningen på nr 2 etter det. Er 28 og bor i Trondheim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...