Kristi*trebarnsmor* Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Bare for morro skyld Vi er nå i første pp på vårt andre barn Flere?
Kattekine Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 1 pp på første barnet!! Dette er så spennende! Er forberedt på at det kanskje tar litt tid før syklusen er fult i gang etter 5 og et halvt år med p-pille bruk. Blir litt "bli kjent med kroppen uten masse hormoner måneder" kanskje! Men håper jo selvfølgelig at dette ikke tar veldig lang tid! Masse lykke til, til alle dere prøvere her inne!
Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 God kveld :-) 1 pp her og, vi planlegger nr 2, håper jeg får en liten spire så fort som mulig *verpesyk* hihi....
mamma til Jesper <3 Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 heeelt ny her å har et dumt spm.. pp??
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 5. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2009 Hei! Så gøy at vi er flere Og så gøy at det er mange som prøver på nr to! Er veldig spent på hvordan det blir å få to barn etterhvert... Er jo så vant med denne ene... Blir spennende! jegerklar: pp=prøveperiode, altså antall mnd du har prøvd. Lykke til alle sammen! Hilsen
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Hei =) Vi prøver for første gang denne mnd på første barnet =) så hyggelig at vi er flere? Hvor "gamle" der dere om jeg kan spørre om det ? Jeg er 23 =) Klem
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 5. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2009 Hei *Vilhababy23* Jeg er også 23
Aquarius89 Skrevet 5. april 2009 #11 Skrevet 5. april 2009 Vi prøver også på første barnet. Skal ha mensen engang mellom onsdag og fredag, er skikkelig spent! Forventer ikke at det skal skje så fort, ser det er mange her inne som bruker maaaaange pp. Men det er lov å håpe
mamma til Jesper <3 Skrevet 5. april 2009 #12 Skrevet 5. april 2009 Skal begynne å prøve nå i påsken, med første.. Veldig spennende! Er 27, hvor bor dere?
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 5. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. april 2009 Så gøy at vi er mange som starter nå! Jegerklar: vi bor i Østfold. Hva med dere?
aloha83 Skrevet 5. april 2009 #15 Skrevet 5. april 2009 Heihei! Vi har også 1.pp denne mnd. riktignok ganske sent iogmed at tr kommer 15.04. Det blir veldig spennende å prøve på vår første. Jeg er 26 og han er 33 fra Buskerud. Lykke til alle sammen!
lillebie87 Skrevet 6. april 2009 #16 Skrevet 6. april 2009 Heia! Vi og har 1.pp på 1. barnet denne mnd. Spennende! Send meg gjerne en PM om noen vil ha kontakt. Er forholdsvis ung! ;-)
07&10&13? Skrevet 6. april 2009 #17 Skrevet 6. april 2009 jeg er 23,snart 24 og bor på hadeland. venter som sagt spent på om det snart blir nr. 2 på meg håper virkelig dette klaffer så fort som mulig. IKM 22.April, så da får vi se... Lykke til alle sammen!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 6. april 2009 Forfatter #18 Skrevet 6. april 2009 Er veldig spent på når nr to kommer her i gården også! Har IKM 30.april, så det er bare å smøre seg med tolmodighet...! Lykke til alle
♥Kabrimor♥ Skrevet 6. april 2009 #19 Skrevet 6. april 2009 Heisann! Ny her jeg og. Har akkurat fått satt meg litt inn i disse forkortelsene. Første pp for å lage vårt 3. barn! Dro ut kobberspiralen på fredag, har eggløsniong i disse dager. De to første ble til på første forsøk, så er skikkelig spent. Men regner med at det kan ta litt lengre tid denne gangen, er jo tross alt blitt litt eldre siden sist. Vi får se. Går en spennede tid i møte!! Er 32 år forresten.
_Nysgjerrig_ Skrevet 6. april 2009 #20 Skrevet 6. april 2009 Skulle så INDERLIG ønske jeg var i første pp, men jeg har en mann som ikke er klar... Og nå har jeg ventet på han i 3 år.... Men ønsker alle sammen, lykke til, og riktig god påske! Kos dere så masse hi hi...
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 6. april 2009 Forfatter #21 Skrevet 6. april 2009 Hehe... takk for lykkeønskninger _Nysgjerrig_ og du er hjertelig velkommen hit når mannen din endelig blir klar!
_Nysgjerrig_ Skrevet 6. april 2009 #22 Skrevet 6. april 2009 Takk takk =) Veit jeg egentlig ikke skal være her, men innimellom så er det så koselig å lese alt det positive dere opplever, også føler jeg veldig med de som strever! Skal forte meg ut igjen, og komme tilbake når min bedre halvdel er klar =) hi hi...
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 6. april 2009 Forfatter #23 Skrevet 6. april 2009 _Nysgjerrig_: kjenner meg igjen
lillebie87 Skrevet 6. april 2009 #24 Skrevet 6. april 2009 kjenner meg litt igjen selv også jeg.. hehe.. Jeg ventet 3 år, men nå er`n klar.. Hehe.. :-D Men eeeegentlig, så tror jeg ikke jeg hadde vært helt klar selv heller for 3 år siden, eller 2 år siden.. Når han sa han var klar, så ble jeg faktisk nesten litt skremt.. Hehehe... Lykke til du og _Nysgjerrig_
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 6. april 2009 #25 Skrevet 6. april 2009 Venter mensen i løpet av påska, og begynner med prøvningen på nr 2 etter det. Er 28 og bor i Trondheim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå