Gå til innhold

Noen andre som har fått to tette og som ammet langt ut i svangerskapet?erfaringer?

Lunamamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg er bare i uke 6 og ammer fortsatt, så jeg kan ikke svare av erfaring. Men jeg vil tro at så lenge du ikke får kynnere, kan du godt fortsette. Brystmelk er jo veldig bra for jenta di, så med mindre du MÅ slutte, er det sunnest for henne å "kjøre på".

Hei, det var jeg som svarte ovenfor her. Du har helt rett i at kynnere ikke er farlig. Når jeg tenker meg om, husker jeg at jeg fikk stadig sterkere kynnere frem mot fødselen første gang jeg var gravid. De siste ukene kunne jeg nesten ikke reise meg og gå uten at jeg fikk dem, så det er nok helt normalt, og hadde ihvertfall ingenting med amming å gjøre!

• 3 uker senere...

så du ble ikke frarådet til å slutte å amme selv om du fikk sterke kynnere?Jeg kjenner at jeg får menslignende smerter i magen når jeg ammer lillefrøkna lenge,men de går ganske raskt over. er 32 uker på vei nå.

Annonse

Jeg ammet bare de første månedene av mitt andre svangerskap - så kan ikke svare deg direkte på spørsmålet, men bryststimulering kan jo sette i gang en fødsel. Tror jeg har lest en gang at du først må være moden. Uansett tror jeg at jeg satte i gang min fødsel nr 2 med bryststimulering - og da gikk det fort....

En annen ting som du kanskje bør tenke på er forresten søskensjalusi - hvis du ikke har tenkt å amme begge etter fødselen. Jeg tror kanskje det er mindre sjanse for sjalusi når eldstemann ikke lenger har noe forhold til puppen....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...