Gå til innhold

Endelig er jeg mamma :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

31.03.09 kl. 18:26 kom hun endelig, min lille datter Emma <3

51 cm lang, 3650 gr tung og en hodeomkrets på 36 cm.

Den mest perfekte lille skapning jeg noen gang har sett!

Vi kom hjem fra sykehuset i dag, og nå bare koser vi oss og tar livet med ro :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gratulere, gleder meg til å møte henne. : )

Har du besøk av familie? Var du alene under fødsel?

Sikkert en fin tid å endelig bli kjendt med den lille som bodd i magen... : )

Skrevet

Tusen takk, du kan tro hun er nydelig <3

Jeg var alene under fødselen, og nå er det oss to hjemme. Familien har vært på besøk på sykehuset, og kommer igjen på dagsbesøk i påsken. Så sant alt går fint med både lille jenta mi og meg fortsetter vi å være på egenhånd her hjemme. Blir det full krise, kommer min pappa og henter oss, så tilbringer vi en tid sammen med foreldrene mine.

Så langt har alt gått strålende, både dagene på barsel og disse første timene her hjemme. Jeg er heldigvis i god form og føler at jeg har nok energi og overskudd til å takle brasene. Jeg har masse melk, og jenta spiser godt, og sover mellom slagene :-) Men man vet jo aldri om/når det kommer en nedtur, så det er godt å ha en kriseløsning.

Gleder meg til treffet etter påske :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med Emma! Og så flaks du har med at hun er den mest perfekte skapningen du har vært borti da ; )

Gleder meg til å få hilse på henne (og deg selvsagt) på neste treff, Månestråle.

Skrevet

Gratulerer med den lille! Nyt alle øyeblikk og ha en god påske!;)

Skrevet

Hei Månesatråle75

Gratulerer med lille Emma. Kos dere :-)

Skrevet

Gratulerer med lille Emma!!! :-D

Skrevet

Der kom hun endelig, ja! GRATULERER!! Så herlig at alt har gått bra og at hun er helt perfekt :) :) Kos dere - jeg gleder meg til å se henne!

Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye med jenta! Godt å høre at alt gikk bra og at du hadde en fin fødsel. (Takk for at du delte din erfaring med å føde alene på annen tråd!) Også veldig godt å høre at alt går veldig greit selv om man er alene :-) Selv om jeg har stor tro på at det skal gå fint så er man jo litt spent på hvordan den første tiden blir. Jeg har også det å reise hjem til min mor og være der som en mulighet dersom det skulle bli litt vel hektisk i en periode :-)

Kos dere videre! Og god påske :-)

Skrevet

Så fantastisk, gratulerer så mye med Emma!

Jeg sier også takk for at du deler dine erfaringer med oss, som kommer hakk i hel med deg.

Hvordan har den første natten vært?

Håper det har gått bra, og at du koser deg ennå :-)

Lykke til i dagene fremover, så gleder jeg meg til å se verdens fineste barn :-)

Skrevet

Åååååååå, så fantastisk! GRATULERER så mye med lille Emma! Ble så glad og rørt da jeg leste dette! Gleder meg til å se henne på treffet. Håper du kan komme!

STOR KLEM til dere begge

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjonene :-)

Første natten hjemme gikk bra. Lillejenta mi var nok litt utrygg, og ville bare sove når hun fikk ligge i sammen med meg i sengen min, og bare når jeg holdt henne tett, tett inntil meg. Da først slappet hun av og sovnet. Ellers var vel natten som hos nybakte mødre flest, en aldri så liten runddans med amming, bleieskift og (heldigvis) litt søvn :-)

Skrevet

Gratulerer med lille Emma =D

Klem

Skrevet

For de som har lyst til en liten sniktitt, så har jeg lagt ut et aldri så lite skrytebilde på profilen min ;-)

Skrevet

Herregud så fin liten tulle!

Også alt det svarte, flotte håret da! :) Du har gjort en god jobb i 9 mnd med henne ;)

Gratulerer nok engang, hun er absolutt fantastisk.

Skrevet

Gratulerer så masse månestråle:)

Kose dere masse sammen:)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille nydelige jenta :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med en perfekt liten Emma:-)

Det er til stor inspiriasjon!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Kos deg masse med Emma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...