delia Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 synes ikke det høres svenskt ut i det hele tatt, et nydelig navn:)
Tutto og snuppo Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Johanna er blant dei finaste jentenamna eg veit om, og eg har aldri tenkt over at det er for svenskt.
Miranda♥ Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Jeg kjenner kun én Johanna, hun er halvt svensk og halvt norsk :-) Syns absolutt ikke navnet er ''for svenskt''.. Et fint navn Mye finere enn Johanne, som jeg syns er ganske kjedelig. Liker best Hanna, Anna osv, framfor Hanne, Anne ...
Frøken Løken Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Det er det finaste jentenavnet eg veit om! Om mannen gått med på det ville jenta vår hett det :-)
Gjest Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Johanna går da veldig fint på norsk! Forøvrig er svenskt et svensk ord, på norsk heter det svensk! Norskt er også et svensk ord, på norsk heter det norsk!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Nydelig navn! Angrer på at jeg ikke tok det som mellomnavn til snuppa.... (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå