Gå til innhold

Avent flaskene lekker... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan fortelle meg hva jeg gjør gale??

stort sett hver gang jeg skal gi gutten min flaske og prøver med avent flaskene så lekker de akkurat som om jeg ikke har skrudd på tuten godt nok, men hjelper ikke uansett hvor mange ganger jeg skrur dem av og på igjen...så trenger tips om hva det er jeg gjør feil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta ut tuten og sette i den hvite ringen på nytt. Det hjelper nok:)

Skrevet

jeg hater avent flasker! og avent kopper! de bare lekker! overalt!! dessuten vil ikke gogutten på 3 mnd ha aventflasker engang! han får det bare ikke til!

Skrevet

Jeg innbilder meg at mine flasker lekker hvis temperaturen er litt feil, for de gjør det ikke hver gang. Men neimen om jeg egentlig vet. Her er vi mer plaget med Avent-flasker som PIPER! : D

Skrevet

De gangene de lekker så er det bare det at jeg ikke har dratt tuten skikkelig på plass.

Skrevet

Vi er veldig godt fornøyd med Avent flaskene, men jeg har også opplevd at de lekker til tider, tok litt tid før jeg fant ut hva som var vårt problem. Jeg sølte nemlig bittelitt mme pulver på kanten, dette var nok til at den lakk. Skrudde av toppa igjen og tørket av og problemet var borte, ble litt overasket over hvor lite som skulle til :-)

Vet ikke om dette hjelper dere andre, men vi har nå lekk frie avent flasker ;-)

Skrevet

Du verden! Du er jo rene Einstein! : )

Dette må jeg teste ut. Har du noen råd for å få dem til å slutte å pipe da? Hehe...

Skrevet

Min erfaring er at flaskene lekker hvis tutt og ring er helt tørre når jeg skrur de sammen. Ha litt vann på de først:-)

Skrevet

Min mann løste hele lekkeprobleme her! når vi har satt i sammen toppen på flaska heller vi kokende vann så plasten blir varm. etter vi begynte med det har de ikke lekket!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hi,hi..det gjør de her også, men det skal de gjøre;)

Avent flaskene er designet for at lufta skal gå i flaska igjen, og ikke ut i magesekken til den lille..derfor bråker de litt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...