Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 har opplevd dette og det har gått bra? det er tre avdrag eg ikkje har fått bet. noen som vet om det er mulighet om og få dele opp denne inkassoregninga? det var stengt på telefonen i dag.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Nei, dette får du ikke delt opp, er du heldig vi du få en betalingsfrist på 10 dager på alle 3 avdragene, evt. blir bilen begjært avskiltet og inkassoselskapet kommer å henter bilen. Hvorfor betaler du ikke regningene dine? Du har tydligvis en bil du ikke har råd til. Fint skal det være,
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 Når billånet er gått til inkasso vil antagelig selskapet at du innfrir lånet snarest. Tror de da sier opp lånet. Iallfall i noen selskapr.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 da er det ikkje bra. hater denne finanskrisa! ikkje kjekt og bli ramma av den! så bilen hadde eg god råd til med det første. hi
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Jeg er også etter med tre avdrag, ringte de jeg har billånet hos igår og det var ikke noe problem å ordne slik at jeg får betalt meg ajour. Jeg spurte om å få 1 mnd på meg, og det fikk jeg uten problemer. De vil helst være greie å finne en løsning slik at bilen ikke blir hentet. Jeg har lånet i DNB!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 Når lånet er til inkasso, får du tilbud om å betale lånet ajour, selv om lånet er oppsagt i sin helhet. (men inkl. et ganske godt salær selvfølgelig) Når du da har betalt ajour går lånet tilbake til den du har lånet hos. Du får ca 25 dager fra det første brevet er utsendt på å betale ajour, uten at salæret øker. Etter dette, dobles salæret. Du kan også velge å levere inn bilen frivillig, så selger de den for deg, hvis du ikke har råd til å sitte med den. Betaler du ikke ajour eller innfrir, vil saken gå til namsmannen, og han tvangsinnhenter bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå