Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #1 Skrevet 4. april 2009 Fødte for litt over et år siden, og alt virket normalt like etterpå. Men etter en stund så oppdaget jeg at det er noe veldig annerledes der nede!! Det er akkurat som en "klump" eller noe som kjennes ut som den stikker litt ut av skjeden.. Det er ikke vondt eller ubehaglig, kun psykisk ubehagelig.. Går an å dytte den inn igjen, og hvis jeg da kniper så holder den seg inne. Men om jeg "slipper", så tyter den liksom ned igjen.. Etter sex er det "normalt" der nede, men etter en liten stund er det det samme igjen.. Jeg klarer ikke bruke tampong lenger pga dette, det er altfor ubehagelig, og nesten vanskelig å få tampongen ut igjen.. Aner ikke hva det kan være.. Har lest noen som fortalte om en "skjedevegg" som hadde falt fram, vet ikke om det kan være det som har skjedd?? Noen med lignende opplevelser???
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Jeg har det også sånn. Det er urinblæren som kommer ned - fremfall av fremre skjedevegg. Svært vanlig. Opp mot 40% av kvinner som har født vaginalt har dette i mer eller mindre grad. Jeg lever helt normalt, plages ikke, og orker ikke tenke på evnt operasjon. Kniper en del, det er vel det eneste som holder problemet i sjakk.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Utrolig ekkelt å tenke på at det er urinblæra da? Kunne tenkt meg operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå