Sizzieli Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Synes dere denne fargen på vogna kun er for jentebabyer? blir den for jålette til en gutt? Takk for svar :)
Mamma_til_tre Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Nei denne er absolutt kjønnsnøytral! Syns jeg hvertfall =)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 synes dette er en veldig nøytral vogn.. husk på slutten av 80 tallet begynnelseln av 90 tallet så var dette veldig poppis blant både jenter og gutter..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 oh yes! jeg er 80-talls baby, og det stemmer at disse var populære da! hehe! personlig syns jeg de var grusomme da (altså, jeg har sett den i ettertid, ikke minner fra mine dager i vognen:P), men den til emmaljunga syns jeg er veldig stilig! og absolutt kjønnsnøytral! det jeg er litt skeptisk på er hvorvidt en såpass lys vogn gjør seg i norsk vær.. er ikke mørke vogner litt mer praktisk?
Sizzieli Skrevet 5. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2009 Takk for svar Har så utrolig lyst på denne vogna uansett om det blir gutt eller jente så nå tror jeg d blir den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå