Stavangermamma til 2 Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Vi skal til fjells i påsken, men må ha et stopp i Bergen...Og da hadde det vært kjekt å gå på lekeland, så ungene får rast fra seg litt.....
Stavangermamma til 2 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2009 Trenger ikke være lekeland heller...men kanskje en plass vi kan spise og at ungene kan rase fra seg
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Baluba i åsane Lekeland på sartor (sotra) Vannkanten (badeland) i Loddefjord
LapScouse Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Det er dårlig med det.... jeg kommer ikke på noe! Men i Loddefjord er det Peppes Pizza med "barneparkering" 20 m rett rundt hjørnet. Samme med IKEA i Åsane, der kan ungene leke i 1.etg, det er cafe oppe. Bergen sux på dette området. Håper noen andre vet om noe
pinglo Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Har de lekeland på Sartor? Det visste jeg ikke. Hvor på Sartor er det? Må ta med snuppa dit en dag i påsken då.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Bak senteret.Du går ut der med ica ) Har ikke vært der selv, men vet at det er der.
pinglo Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Ok. Kjekkt å vite. Har lurt litt på det selv i det siste, om det er noe lekeland i området. Takk takk.
lklk Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 Visst har vi lekeland. Ablegøyer på Fanatorget er nå veldig koselig, også for de minste barna. Det er også et å Åsane, men der har vi aldri vært. Sjekk: http://www.ablegoyer.no/
LapScouse Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Det ligger vel i etasjen over Sotra Not & Trål. Parkere ved inngangen til ICA. E vel 3 års aldersgrense trur eg.
M@mm@ til mine barn Skrevet 3. april 2009 #11 Skrevet 3. april 2009 Ablegøyer på sandsli er rent lekeland.
pinglo Skrevet 3. april 2009 #12 Skrevet 3. april 2009 Er pris fra 1 år og oppover, både på Sartor og Fantoft.. Så 3 års grense er det ikke, vil jeg tro. Snuppa mi er 2 år, så da kan vi dra å leke alikevell. Men takk til dere som nevnte Fantoft/Sandsli også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå