Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Er denne vogna "stiv" og litt umanøvrerbar eller ?? (har bare prøvd den litt i butikk) Likte den i utgangspunktet, men ble i tvil...)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Har ogsaa provd den i butikk. Syntes at den var god aa trille, har jobbet i barnebutikk med barnevogner, saa jeg testa den etter all kunnskapen jeg hadde. Vi har bestemt oss for st det er den vogna vi vil ha. Tips: Hvis du skal kjope den saa kjop den paa Trumf, der faar du den billigere hvis du er medlem enn hvis du kjoper den i butikk. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Jeg hadde denne vogna (ikke med bagen, brukte den som understell til izi sleep bilstolen) Planen var å bruke den med bilstolen i begynnelsen, deretter ta i bruk sportdelen når barnet ble litt større og vi skulle på handleturer f.eks og ikke ville bruke "stor-vognen" Den ble solgt lenge før den tid... For det første var det vrient å få klikket bilstolen på. For det andre er det null trillekomfort. Den er enkel å manøvrere, men humper og rister og føles stiv på andre underlag enn fliser. Som en shoppesenter-vogn er den sikkert bra. Jeg var ikke fornøyd med å trille den på asfalt, brostein og den er helt umulig å trille på grus! Jeg er ganske høy og jeg fant aldri noen god posisjon på håndtaket. Jeg fikk ett litt "billig" inntrykk av den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå