Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #26 Skrevet 3. april 2009 Bare for å ha det på det rene så ringte han ikke for å fortelle det, men det ble nevnt i forbifarta. Jeg merket øynene ble fylt, så jeg bare la på. Unødvendig. Ja. Hjalp det å tømme seg her og sette ord på det og se hva andre mener? Ja.. Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #27 Skrevet 3. april 2009 For det første så er jeg i den (u)heldige posisjonen at det er meg helt likegyldig om han synes ei dame er deilig eller ikke. Men jeg hadde virkelig stusset om han hadde sagt det rett til meg, og 3 mnd etter fødsel i tillegg... Hadde lurt på om det var for å gjøre meg sjalu eller bare for å være drittsekk. Og det hadde jeg spurt han rett ut om. Når han kom hjem hadde jeg nok ikke vært kjærlig og imøtekommende, akkurat. Ingen kan styre tanker og følelser, men man kan da styre hva man sier.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #28 Skrevet 3. april 2009 Jeg må si jeg lurer på hvorfor han fortalte deg dette. Han høres ikke helt god ut. Hvis han elsker deg ønsker han jo ikke å såre deg. Merkelig fyr.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #29 Skrevet 3. april 2009 har opplevd det selv. Trur noen mannfolk tenker bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #30 Skrevet 4. april 2009 Jeg hadde reagert akkurat som deg. Men jeg ville ikke vært i tvil engang om at det var feil av ham å si noe slikt! Han kunne bare lagt seg på sofaen for min del når han kom hjem for jeg hadde vært såret langt inn. Man sier ikke slik til partneren sin på den måten! Han høres jo helt blåst ut. Virket absolutt som han er ute etter å såre deg og få deg til å føle deg ille. Kanskje han vil gjøre deg sjalu. Uansett er det veldig dårlig gjort. Dette har ikke noe med alder å gjøre om man reagerer på slikt. Det har med at det er totalt respektløst å si noe slikt til samboeren sin som nettopp har presset ut en baby og selvsagt trenger å høre alt annet en at andre damer er deilige. Nei vær pottesur du når han kommer hjem. Spør gjerne om han har sett flere deilige damer ute i en veldig sarkastisk tone, bare for å understreke for en dritt han er.
Rampejenta82 Skrevet 4. april 2009 #31 Skrevet 4. april 2009 da hadde jeg sagt :"så gøy for deg da.."
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #32 Skrevet 4. april 2009 jeg hadde bedt ham ta bilde så jeg fikk sett om hun faktisk var så pen som han påstod jeg:p Vi er meget uhøytidelige ang dette med andres skjønnhet. Man har fullt lov til å bemerke at andre mennesker er vakre (eller deilige som er saken her). Man har da øyne selvom man er kjærester og har barn;) Men han kunne jo ha tenkt litt før han åpnet munnen da. Jeg følte meg heller ikke så fjong 3 mnd etter fødsel, og jeg var meget var på utseende. Håper han ikke gjør slik så ofte da, men husk, han kan se på andre damer, emn kommer alltid hjem til deg:)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #33 Skrevet 4. april 2009 Dersom han er flink å si at du også er deilig så hadde det vert ok. Men viss han ikke hadde gjort d så hadde jeg reagert på samme måte som deg!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #34 Skrevet 4. april 2009 Hvis du prøver å gi meg hint om at jeg bør passe bedre på utseende mitt, så får vi gjøre det slik at du dropper fredagspils med jobben, og isteden er hjemme alene med barna et par e.m. pr uke, slik at jeg får tid til å ta vare på meg selv. Det hadde jeg sagt.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. april 2009 #35 Skrevet 4. april 2009 hadde mannen min sagt noe slikt tror jeg at jeg hadde sent ham til legen for en medisinsk undersøkelse.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #36 Skrevet 4. april 2009 jeg skjønner deg kjempe godt,selv er jeg 27 å jeg husker at jeg syntes det var litt kjipt når typen min gikk ut for å ta seg noen pils med no kompiser å tanken på alle disse damene, men jeg bryr meg ellers ikke om det, men en stund etter at vi hadde fått vår første datter så var jeg ganske sår på div ting som jeg i etter tid skjønnte var litt teit, men jeg hadde blitt ganske deppa selv om typen min hadde gjort no sånt. jeg har en nesten lignende historie, men dette fortalte han meg flere uker at det hadde skjedd han fortalte ihvertfall at det hadde gått en dame forbi der dem satt som hadde en deilig rompe, jeg skjønte ikke hvrofro han bare fortalte meg det med en gang når han fortalte meg ellers hva dem hadde gjort, alder har ingenting å si om hva man reagerer på vi kvinner er kvinner ass,så det var noen her som mente du var ung, mener man er så der
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #37 Skrevet 4. april 2009 jeg skjønner deg kjempe godt,selv er jeg 27 å jeg husker at jeg syntes det var litt kjipt når typen min gikk ut for å ta seg noen pils med no kompiser å tanken på alle disse damene, men jeg bryr meg ellers ikke om det, men en stund etter at vi hadde fått vår første datter så var jeg ganske sår på div ting som jeg i etter tid skjønnte var litt teit, men jeg hadde blitt ganske deppa selv om typen min hadde gjort no sånt. jeg har en nesten lignende historie, men dette fortalte han meg flere uker at det hadde skjedd han fortalte ihvertfall at det hadde gått en dame forbi der dem satt som hadde en deilig rompe, jeg skjønte ikke hvrofro han bare fortalte meg det med en gang når han fortalte meg ellers hva dem hadde gjort, alder har ingenting å si om hva man reagerer på vi kvinner er kvinner ass,så det var noen her som mente du var ung, mener man er så der
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #38 Skrevet 4. april 2009 min samboer sier hele tiden at andre damer er fine og deilige osv. de han ser på film, på tv, i virkeligheten og han kan tilåme finne på å fortelle om damer han har sett før vi ble sammen.. han er ekstrem.. ofte skryter han av at sex osv han har hatt med andre. detter plager meg sykt mye og jeg har prøvd å si det til han men han driter i det. han kan sitte slik når vi er alene, men det hender oftest om vi har kompisser og venninner på besøk. skjedde senest i går da vi hadde besøk av noen venner.. kjempe ubehagelig.. vennene våre kommenterte til han at de synes det er dårlig gjort av han å holde på slik.. men han bryr seg ikke.. han er så ego i blandt..
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 4. april 2009 #39 Skrevet 4. april 2009 Anonym 13:42: Det hadde jeg aldri funnet meg i fra noen som skal være din største støttespiller i livet. Husk at folk kun kan behandle deg slik du tillater dem å gjøre. Opp med selvrespekten og sett ned foten i forhold til devaluering fra partneren din!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #40 Skrevet 4. april 2009 jeg hadde nok blitt litt såret.. syntes ikke ordet deilig er noe man sier om en fremmed dame.. da hadde jeg heller sittet pris på om han sa attraktiv,pen eller lignende.. det er jo en selvfølge at det finnes andre damer som er pene også å han må gjerne si det men på en litt fin måte å ikke jeg så den deilige damen.. men samboeren min kommentere sjeldent slik, han sier han ikke syntes noen andre enn meg er noe fin.. men jeg kan noen ganger si at han mannen var da litt pen..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #41 Skrevet 4. april 2009 13.42 her.. ja jeg vet.. jeg blir såret og lei meg og sir til han at han får meg til å føle meg styggere enn alle andre og at det ikke er noe artig for meg.. noen ganger kan han si ja men du vet jo at jeg synes du også er bra.. men det er ikke alltid jeg vet det, for han sier skjeldent til meg noe fint. oftest så sier han bare jeg må tåle å høre at han synes andre er pene, noe jeg gjør. men han trenger ikke sitte å legg ut om hvor deilig alle andre er når jeg sitter å hører på, spesielt siden han sjeldent sier noe slikt til meg..
Mamsen86 Skrevet 4. april 2009 #42 Skrevet 4. april 2009 Jeg hadde gitt faen. Det er lov til å se, jeg ser jeg også. Men (!!!!!!) om han hadde BESKREVET henne (har ikke lest hele tråden, bare HI) så hadde jeg nok blitt forbanna selv. Det er ikke mange ukene siden jeg tok PCn hans å kasta den inn i veggen for noe mindre, så yeah, jeg hadde ikke satt pris på å få beskrevet i detaljer hvor deilig en annen dame er. Men om han ser på andre damer driter jeg i. He knows where he belongs! :-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2009 #43 Skrevet 4. april 2009 Hadde garantert blitt sur. Flørting og bemerkninger av andres utseende hører singellivet til.. Hvis han tenker noe sånt om andre damer kan han vel holde kjeft om det? Jeg bemerker aldri hvor fin andre menn er.. herregud. Sånn for å hevne deg på han kan jo du stikke ut på byen en fredag mens han er hjemme, også ringe han å si at du så en SKIKKELIG HEIT pulbar fyr.. mhm. Da får vel pipa en annen lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå