Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Har kjøpt meg en brukt spirit s3, og i forsendelsen var forhjulet tatt av...jeg får det ikke på igjen... noen som kan forklare hvordan?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Ingen som vet? Jeg trenger virkelig hjelp...
juliogjuleprinsesse Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Nå skriver jeg ren avskrift av bruksanvisningen min, tok litt tid å finne den. beklager Montering og demontering avhjulene Før hjulene kan monters eller demonteres må låsefjæren trykkes. Pass på at låsefjæren låses skikkelig når hjulene monteres. Ta av svingeenhente trykk på låsefjæren, hold og trekk av hele svingeenhten pass på at låsefjæren er plassert riktig veg ved montering. Har aldri gjort dette selv, og kan ikke se at du blir noe klokere av dette... Men send en krise melding til Rita Holm (lilleprinsen) om du ikke får noe mer fornuftige svar.
juliogjuleprinsesse Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 hm... om jeg skal forklare det ut fra tegninga..det ser ut som det er en duppeditt under der man vrir av og på svinginga av hjulet, trykk denne inn og så skal den vist gå an å få på. Jeg forstod det ikke med bruksanvisning om det er noen trøst. Har foresten collection 2008....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå