juliogjuleprinsesse Skrevet 3. april 2009 #1 Del Skrevet 3. april 2009 Hahahahaha... Nå har jeg egentlig aldri opplevd mer talentløshet. Jeg var og tittet på denne trilla i butikken tirsdag, og da fant jeg ut at nei denne trilla er ikke noe for oss, da kalosjen er helt talentløs. Vi var tilbake i dag for å titte på barnesete og blant annet buggster s. Ser samtidig på breeze, og vet dere hva?! De hadde montert kalosjen feil veg, ikke rart den så ut som en grønn frosk der den stod! haha Jaja, så nå har jeg altså takket nei til et godt tilbud på en brukt pga feilmontasje i butikken. Men det værste var at det var jeg som oppdaget at den satt feil og ikke de ansatte i butikken! seriøst altså. Men, vi lurer på en buggster s eller breeze til å ta med på ferie. Slik jeg ser det er fordelene med buggster s at den er mer robust, har større handle kurv, breder hjul med noe mer demping, setet ser godt ut å sitte i... breeze er billigere, lettere, har flere posisjoner på ryggen med at det ikke er glidlås justering som på buggster, det følger med masse tilbehør som veske, adaptere, regntrekk og fotpose, som på tfk koster skjorta... Hva tror dere folkens??? Og en ting, hvor lenge kan man bruke de vognene????? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139914405-titanium-breeze-vs-tfk-buggster-er-sammenligning-mulig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LegallyBlond Skrevet 3. april 2009 #2 Del Skrevet 3. april 2009 Har akkurat kikket på de samme trillene, og kom vel til samme konklusjon som deg =) Setet i buggster er noe lengre enn breeze så ser for meg at den kan brukes litt lenger. Men om det er av betydning vet jeg ikke. Tror nok vår gutt på nærmere 4 år hadde fått plass i buggsteren. Buggster s virker jo å ha mye bedre kvalitet, mens breeze er veldig mye billigere. Så spørsmålet blir vel om buggster er verdt såpass mye mer =) Nå er jeg usikker på om jeg kommer til å kjøpe noen av dem selv, om jeg skal ha en av dem blir det buggsteren. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139914405-titanium-breeze-vs-tfk-buggster-er-sammenligning-mulig/#findComment-139914481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliogjuleprinsesse Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 3. april 2009 Ja, jeg heller også litt mot buggster men synes egentlig 3000 er litt i meste laget for en paraplytrille, for det er jo det det er.... Breeze får jeg fra 1200.... men da uten masse tilbehør, jeg heller derofr mot en breeze. Men vi er usikre på behovet, så da spørs det. Når vi reiser på ferie med vår da 9 mnd gamle datter tror jeg vi velger å ta med en vogn med skikkelig liggestilling og at hun kan sitte vendt mot oss. Tittet også på buggaboo bee i dag, snerten trille, men kjære vene for en pris. Ikke ble den liten heller... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139914405-titanium-breeze-vs-tfk-buggster-er-sammenligning-mulig/#findComment-139914509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå