Lykkelig g~g~j Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 noen som vet hva KUN sportsdelen koster? Har lyst på denne men vil helst ha softbag i istedenfor å ha bagdelen!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Tror å mene at jeg så at den kostet i underkant av 500 eur på en side et sted.... Ja det var på hjemmesiden deres :-)
Lykkelig g~g~j Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 oki... men da er spørsmålet.. hvor mye i norge?? noen som har sett i butikkene?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Iflg hjemmesiden deres er det bare fire forhandlere i Norge... http://www.koelstra.com/nl/pages.php?page=dealnoorwegen&language=en
Lykkelig g~g~j Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2009 mm.. bor selv i bergen så kan jo stikke innom butikken og se men jeg er så sjeldent i sentrum at d hadde vært greit å vite hva den kostet og om den var kommet inn før jeg oppsøkte butikken! Kanskje jeg skal ringe imorra og høre!! ))
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Ja, d er nok like greit å ringe de så får du sikker info ihvertfall;o)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 det er også en koelstra butikk på kilden senter i Bergen, den er mye større enn den i byn ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Bare til opplysning. Koelstra butikken i gågaten er lagt ned og butikken finnes nå bare på kilden senter. Var på kilden i uken, og vognene kommer ikke før etter påske. Glemte faktisk å spørre om pris.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Rakk tydeligvis å ringe den i sentrum før den la ned ? Ringte for et par uker siden og de sa den ville koste ca 4999 for sportsvognen og et par tusen for bag. Merkelig at hun ikke sa at de ville legge ned før vognen kom, når skjedde det?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 Det skjedde ganske nylig. Jeg bor på Nordnes i Bergen og går forbi ganske så ofte. Har også vært inne i butikken og spurt etter denne vognen (men det er noen uker siden, kikker bare inn vinduet i forbifarten for å se om den var kommet inn). De er ikke blitt nevnt at de skal legge ned, har ikke vært noe info, salg eller lignende. Bare et skilt på døren og tom butikk nå...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 vi har kjøpt sports vogna å betalte 3500 for den men det var i stavanger
Lykkelig g~g~j Skrevet 21. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. april 2009 ringte akkurat forhandler i bergen på kilden senter! Han sa den kommer i uke 19 og sportsvognen vil koste 4990,- Så vet vi det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå