lillebie på`n igjen Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 til dere som lurer på hvordan det har gått ) jeg har bare måtte hatt noen pause dager fra BIM, jeg må slutte å sammenligne meg selv og mine verdier osv med alle andre. Joda, jeg og kona lå å deppa i en hel dag, gråt sikkert mer enn 5 timer i strekk... ble så urolig at jeg ringte Dr Blakstad dagen etterpå, for å høre om jeg bare skal gå å vente på at det går galt eller hva? De sier at de må ringe meg tilbake. jeg sier samtidig alt hva lindenberg har sagt til meg dagen i forveien. De ringer opp igjen, og sier " nei det er absolutt ikke noe galt med prøvene dine, de er helt fine de! jeg bare " HVA" ?? og så fortsetter de med å si at nei Lindenberg kjente seg ikke helt igjen med hva han hadde sagt, og var uenig med seg selv.. ( EH ??) så jeg får komme til time hos blakstad denne dagen, for jeg er så bekymret at jeg vil snakke med henne personlig. Og hun sier det samme, alt er i skjønneste orden med prøvene, og de er ganske sikre på at alt ligger hvor det skal, selv om ingentin var synlig 5+4 uker på vei. Da kommer jeg til mitt neste punkt. iflg terminkalkulatoren på babyverden, skal da hjertet ha begynt å slå osv osv....det stemmer jo overhodet ikke!!! nordica og blakstad sier at jeg er for kort på vei til at det er synlig på UL enda, men pga strls på livmor mener de at dette går som det skal. Blodprøvene mine har steget slik : 23 mars = 47 26 mars = 151 30 mars = 500 ( da sa han at noe kansskje ikke var som det skulle) 31 mars = 708 2 april = 1350 det er dobling av hcg det, og jeg er enda gravid ) Blakstad kunne også informere, at de som var overvektige har lavere hcg enn tynne! (jeg har litt ekstra på kroppen) så nå prøver jeg bare å tenke at alt er normalt, jeg er konstant sulten og kvalmen kommer i bølger, veeeldig oppblåst av eggstokka, ser høygravid ut omtrent! så nå er det bare å krysse fingra, skal ikke tilbake på UL før 14 april, da er jeg 7+1 iflg legen! Lykke til jenter- jeg håper dere kommer etter meg snart ) klem fra
Sarah70-har 2 gull Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Det var gode nyheter, lillebie!! Da ordner det seg denne gangen! God påske til deg og spiren i magen, kos dere :-D
Astra71 - tvillingmor Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Lillebie - så utrolig gode nyheter!! Jeg har tenkt masse på deg! Jeg må innrømme at jeg ikke har vært like pessimistisk som deg med tanke på utfallet, men veldig godt å få bekreftet at alt er normalt :-) Jeg forstår godt hva du mener med å sammenligne verdier osv med alle her inne. Det er ikke alltid bare av det gode. Men nå skal dette gå bra, vet du, så håper du klarer å slappe av litt i påskeferien og nyte graviditeten! Klem fra meg
lindynatt Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Nå ble jeg glad Flotte greier! Er så glad for deg/dere!
Rose69 Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Ikke rart at man kan bli gal! Huff, så mye man skal gjennom. Tenker HARDT på dere!Dette skal gå bra !!! Klemmmmmmmmmm
Nea og juniors mamma Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 lillebie <3 <3........dette ser unektelig ut til å gå den rette veien Lenge siden jeg har hatt tid til å være her inne og er sååååå glad for at du kom med oppdateringen. Fortsett med det. Juhuuu for "lillebie <3 <3" :) Ønsker deg og dine en gooood påske.
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Åh dette var godt å høre lillebie:D Håper du klarer å slappe av litt nå og nyte graviditeten:-) Veldig glad på dine vegne:))))
MK73 Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Så utrolig godt å høre! Nå ble jeg glad på dine vegne, lillebie :-) Stor klem fra meg til deg, fruen og spiren!
ES76 Skrevet 4. april 2009 #9 Skrevet 4. april 2009 Ja, det var godt å høre! Trodde løpet var kjørt da du ble "borte" en liten stund;) Lykke til så mye, dette går bra skal du se:) Selv er jeg på RD 8 på fryseegget mitt, ingen symptomer enda:/
satser & vesla Skrevet 4. april 2009 #10 Skrevet 4. april 2009 Så flott da lillebie :-) Må være utrolig godt å få det avklart, nå må du senke skuldrene og kjenne på gravidteten som er der :-)
finetine Skrevet 4. april 2009 #11 Skrevet 4. april 2009 Å sååå gode nyheter,nå kan dere endelig slappe av litt:o)!!! Gratulrerer!!!! Misforstå meg rett nå,men noen ganger er det viktig å ikke se på hvilke verdier alle andre har hatt, men heller se på hvilke verdier som er gode for deg. Som dr.Blakstad sa: Alt er som det skal:o)........... Men skjønner at du ble redd når den andre legen antydet noe annet.......... Nyt graviditeten da,kvalmen også hihi...................
Alid@ Skrevet 4. april 2009 #12 Skrevet 4. april 2009 Så flott at alt ser ok ut;) Dette kommer til å gå kjempe bra!! Ønsker deg lykke til videre og ha en fin påske!!!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 4. april 2009 #13 Skrevet 4. april 2009 Hei, Så gode nyheter Trodde hele tiden at verdiene var ok, så det er godt legene mener det samme Jippi, nå blir det en god påske likevel!!! Stoor klem fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå