Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen historier dere kan komme med om at dere har blitt gravide med pergo og gjerne fortelle litt om det og hvor lenge om dere ble gravide i pause mnd som jeg vet flere har blitt...setter i gang en liten diskusjon jeg.heng dere på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære lille fia;) Her er min lille pergo-historie:

Jeg hadde ikke EL hver mnd fant vi ut etter ett år med endeløs prøving.Har et barn fra før,men brukte tre år på å få til han. Gikk til gyn. fikk provera som skulle sette i gang mens og skulle "smøre" slimhinnene sånn at den var mer klar for å ta i mot egget som skulle feste seg.Jeg skulle egentlig gått på to proverakurer (to sykluser),men jeg hoppet over den ene,og begynte på dobbelpergo-kur.Begynte med dem første to pillene femte mensdag og tok dem i fem dager. Kjente EL veldig men testet ikke. Hadde sex annenhverdag hele syklusen. Ble gravid på første forsøk:D Er kjempe glad. Men husk at det er en tvillingrisiko..Er svært høy har jeg hørt.(mulig jeg sitter med to i magen selv)Men for oss var det koste hva det koste vil:) Vi ville ha fler barn:)

Går du på det eller skal begynne?

Skrevet

åh.tusen takk for svaret.om jeg får tvillinger så er di hjertelig vellkommne.GRATULERER så mye til deg.jeg skal hoppe på gubben så fort influensaen hans er over.men da er det ihvertfall håp med pergo .jeg har gått på flere kurer og mistet i uke 15 men vi gir ikke opp.jeg er ferdig med dobbelkur og regnet ut at sånn ca 5 dager til så får jeg eggløsning.jeg har to velskapte barn på 11 og 10 j og g og di fikk jeg naturlig men jeg er 33 og ikke for gammel enda.hehe.

Skrevet

kjære grublende, liker historien din!! takk for at du deler den her... skal begynne på pergo for første gang i morgen og har så mange forventninger... alt har vist seg å være bra hos meg, har el, lettere uregel messig mens men den har stabilisert seg etter med noen kinesiske urter, helt utrolig.. men derimot har mannen min nedsatt kvalitet så derfor håper vi at det klaffer for oss snart...

god påske da...

Skrevet

hei på deg.jeg håper det klaffer for dere snart også.det at mannes sæd er litt nedsatt bhøver ikke bety så mye for om han kasnje ikke var helt frisk så kan di virke dårligere og for trøste deg litt da.di har maaange og vi trenger bare en.hihimine sykluser har alltid vært uregelmessig og jeg har fått to barn.første man tok to år og minsten tok to min med p piller så det er 15 mnd forskjell på di.nå som aldren stiger føler jeg at jeg trenger litt dra hjelp og da jeg sist ble gravid men mistet så var det i en pause mnd fra pergo.det er faktisk mang som har blitt gravide da.kansje fordi syken slapper av og tenker at denne mnd slipper vi å stresse så da sitter spiren der.ferdig med kuren så i påsken blir det hostesaft og ruging,haha.GOD PÅSKE lillehare.

Skrevet

Nå med nr 2 som vi har prøvd på i 3 år, fikk vi god hjelp av pergo og UL på sykehuset. og vi var heldige så det klaffet på enkel kur på første forsøk... Det var tvillinger. men den ene klarte seg ikke og døde. Nå er jeg i uke 23, og er ofte på kontroller på sykehuset pga den døde tvillingen

Skrevet

gratulerer så mye og tusentakk for at du elte det med oss,veldig trist og miste men du har en ordentelig fighter inni der.lykke til.

Skrevet

begynte på pergo igår og kjenner at det stikker litt innimellom, håper dette funker!!!! åhhh, er så frustrert!!

• 2 uker senere...
Skrevet

hei lillehare :)

Hvordan har det gått med pergokurem din? Ble så nysgjerrig! Selv skal jeg begynne på min første pergo når mensen kommer etter at jeg fikk påvist pco for ikke så lenge siden.

Håper dere får det til på første forsøk!!!

Skrevet

joohoo, tja, er ikke gravid så det har vel ikke gått kjempebra, men hadde litt bivirkninger da :) øm, sur, sliten, grinete, skikkelig hormontroll! kastet grytekluter på mannen min, ahh, du skulle sett, skulle vært filmet.. men slo ut på el igår og idag. så vi har samleie annehver dag fordi han må spare opp litt :/ men håper jo forsatt at det kan skje en liten befruktning denne uken, håper, håper håper sååån... har du lange sykluser pga pco?

Skrevet

hei på dere som har svart.tusen takk.grunnen til at jeg gjerne ville ha flere meninger om dette med pergo er for å gi håp og gjerne vite om det har lykkes med dem.For vi vil jo ikke dytte i oss hormoner hvis det ikke er håp,men det er det jo.kjempe glad det hjelper så vi pergo jenter har ett håp så vi får prøve å glemme alle di ubehagelighetene med bivirkninger og dele alt her.takk igjen for deres meninger.klem fra lille Fia.

Skrevet

startet på min første pergo kur igår. Er kjempe spent på dette. Vi har prøvd i 2 1/2 år så er rimeligg frustrert nå. Var ferdi utredet 31 mars, og alt er iorden med begge, så nå venter vi bare på noen slags behandling. Men hadde jo håpet på at pergo skulle hjelpe denne perioden. Lykke til alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...