Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 3. april 2009 #1 Del Skrevet 3. april 2009 Tirsdag 31.03.09 kl 13.09 kom lille-store gutten vår:) Ble en kjapp fødsel denne gangen også,men heldigvis så ble det på sykehuset:) Våknet tirsdag morgen i 8 tiden og hadde kynnere.Stod opp,spiste og ringte sambo ca 9.30 for å høre hvor han var vist det skulle skje noe. Han ble stresset og fikk meg overtalt til å ta en tur innom jordmor for å høre om det kunne være rier jeg hadde og ikke kynnere.Hadde time kl.11 der samme dag,men sa ok til å kjøre bort å få det sjekket:) Fikk komme inn litt over kl 10, hun tok de vanlige tingene som en gjør på kontroll før hun sjekket meg. Og då ble hun litt stresset hadde nesten 5cm åpning:):) He he. Så då var det bare til å sette seg i bilen å kjøre selv til føden(4min mellom hver ri),fikk sambo til å møte meg der. Ble kjørt litt fort når je hadde ri ja:) Kom inn litt før 11 og 13.09 var han ute.Fikk ikke tid til noe smertestillende,skulle få akupunktur,men var veldig mangen fødsler den dagen.Så rakk det ikke. Gutten var stor. 4000gr,49cm og 36cm i hodet..God plugg. Kom en dag over termin. Nå koser vi oss hjemme i nydelig Bergensvær:) SOL:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139912607-da-har-jeg-og-f%C3%B8dt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå