Gå til innhold

Natteammingen til min 2 mnd gammel datter. (samme på ammedebatten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir henne mme rett før hun legger seg, så sover hun fra kl 9 - halv ti tiden til ca 4-5. Jeg gir henne mme fordi da sove hun lengre. Jeg ammer henne i 4-5 tiden, så sover hun til ca 8-9. er dette for lite?

Skal jeg stoppe me mme for å amme henne mer?

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Hei :-)

Hvis hun ikke våkner og vil ha mat får hun nok det hun skal ha. Det finnes babyer som sover natten igjennom av seg selv og det finnes de som spiser annenhver time (min gullgutt feks!). Jeg er litt sånn overhysterisk og har nok vært alt for mye på nettet, så jeg foretrekker å kun amme så lenge lillemann legger på seg bra og er fornøyd, selvom han spiser mange ganger også på natta, men du må jo bare kjenne etter hva du synes er riktig for deg og småjenta :-)

Skrevet

Babyen får sikkert det hun trenger - det ser du jo på om hun er fornøyd, og om hun vokser som hun skal. Hvis du ønsker å øke melkeprod. din er det nok en fordel med mer nattamming, men du er kanskje fornøyd med ordningen du har nå? I så fall er det jo bare å fortsette sånn! :)

(Trenger forøvrig ikke være mme som gjør at hun sover lenge første økta... Min pjokk har aldri fått annet enn morsmelk, og han blir lagt ca halv ni og sover til fem-seks før første måltid.Han er 11 uker, men har hatt den rytmen noen uker nå.)

Skrevet

Takk for svar. Ja men då trenge eg ikke å tenka på d. Hu får nok i seg då, å hu e blie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...