Gå til innhold

god vogn nr 2? BUZZ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett at quinny buzz nå fåes med to forskjellige seter... et lite og et større. og fire hjul, jeg synes den såg litt stillig ut. og kjøper jeg bag til så har jeg jo en ekstravogn som kan brukes til bilsetet, til nyfødt baby og senere...

Jeg har en simo vogn som vi skal bruke til daglig, men kunne da tenke meg en go vogn nr 2, så slipper jeg å pakke sammen simoen ;-) og så er det litt gøy med en litt fargesprakende vogn i tilleg til den "trauste" simo vogna da :-)

Er det noen som har denne vognen?

Fornøyd?

Vil den vare lenge/ lengre med det ekstra setet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også er intressert i denne vogna....

Den ser stilig ut ja!

Hva er forskjellen på den gamle og den nye modellen?

Håper noen har erfaring med denne vogna

Skrevet

Jeg har vogna, men skal selge den for jeg bruker den ikke noe særlig. Som vogn nr 2 er den super. Men baggen er ikke veldig stor så du kan ikke ha noe annet enn en dyne i den. Så er den veldig åpen. det er dumt for den er ikke grei ute hvis det blåser.. Men den er ganske smidig og tøff. Har ikke rukket å bruke sportsdelen enda, men den er heller ikke til vinterstid i hvertfall.

Så for å summere opp. Kjempetøff og smidig vogn, men anbefales ikke ute hvis det er kaldt eller blåser;)

Skrevet

Jeg har quinny buzz m. bag, og har brukt den som ekstravogn til Emmaljunga Edge duo. Veldig bra kombinasjon. Jeg er enig med de over her at det ikke er noen god vogn til bruk ute i kaldt vær og vind, men det har du jo simoen til. :-) Jeg brukte den veldig mye med bagen mens lillejenta var lita - med på kjøpesenter, i byen, osv. Og det var helt genialt å kunne la henne sovne i bilstolen når jeg skulle handle, så hadde jeg bare bilstolen på understellet til vogna mens jeg handlet - og hun sov søtt videre. :-) Nå er hun 8 mnd, og jeg bruker sportsdelen. Foreløpig mest på shopping, synes den er for åpen til å ha ute (men jeg har hatt den m. dunposen ute et par ganger faktisk, men da var det vindstille). Men jeg har to venninner som har buzz, de brukte sportsdelen mye ute i fjor sommer. Da synes de den var så lett og god i motsetning til simo og brio duo (som er det de har utenom).

Skrevet

Jeg tror jeg kjøper meg en buzz jeg.

Så da er jo spørsmålet bare, om sportsvogndelen med den nye XL delen, vil vare ut vognperioden da?

Jeg synes det høres ut som en vogn etter mine ønsker.

Bag delen blir vel brukt mest i sommer uansett, så at den er liten, er ikke så farlig, simo duo vognen har god plass. Og det er jo den vi har tenkt å bruke til daglig.

HI

Skrevet

Jeg har 07-modell, så jeg har ikke to seter på sportsdelen. Derfor kan jeg ikke svare deg på om den vil vare ut vognperioden... Har du sett at de har salg på buzz på www.babycare.no? Gå inn på "Vi rydder lageret". Halv pris på både de med tre og de med fire hjul. :-)

Skrevet

Det er observert!

Derfor fant vi ut at vi måtte bestemme oss...

Jeg får håpe vi blir fornøyde...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...