Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på vogna emmaljunga edge duo.. med sportsunderstell (vendbart håndtak) Men liker ikke tanken på varekurv i tekstil. Har ikke mye erfaring med dette fra før, men har sett varekurven lett blir sølete, og slapp (henger nedi bakken) på andre typer vogner. Noen generelle erfaringer der ute om varekurver i tekstil versus varekurver i metall???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

metallvarekurven min å simoen rustet. Den svarte lakken skrellet litt av og under rustet det. I løpet av 4 mnd på vinterføre. Men vi var jo ikke flinke til å tørke av den da, det skal man jo egentlig;)

Stoffkurven på mistralen min har jeg allerede vasket to ganger, en for hånd med klut og en i mnaskin. Kjempegreit! Festes med trykknapper, så henger ikke, men sølete blir den absolutt. Men det er jo bare å vaske av som sagt.

Skrevet

Stålkurv tåler mer vekt, som betyr at man får med seg mer varer hjem fra mat butikken ;-) Veldig greit! Men den ruster og klær osv. blir skittent og vått om man ikke har det i pose, med stoffkurv er det bare å hive klær rett inni.

Skrevet

Stoffkurven på min brio happy light blir forresten ikke slapp! Men litt rusk og steiner samler det seg jo inni der etterhvert, men har ikke vært noe stort problem for meg å vaske med en klut. Å vaske over vognen med klut må man jo innimllom uansett, gjør ingen ting å da vakse inni kurven med det samme.

Kurven på vognen vår er forresten uhyre praktisk når det gjelder plassen, får masse klær og poser inni i høyden. Men lite i tyngden =(

Skrevet

hm... lurer på hvordan min egentlig ser ut, jeg har enda ikke vasket eller støvsuget den, og jeg har brukt vogna ute så godt som hver dag i 8,5 mnd... jaja.. Har en spriit og der er det jo knapt nok plass til å tenke på å legge noe oppi hihi

Skrevet

har ikke peiling ang varekurv i tekstil, må bare få sagt at stål-varekurven på min simo ikke har rustet, og vogna har vært i bruk nesten hver dag i 14 mnd.

Skrevet

Det er jo ikke så ofte man trenger å vaske, men det kommer jo veldig an på hvordan stoff kurven er! Det er jo veldig forskjellige fra vogn til vogn. Vil tro at det mye lettere kommer rusk inni kurven på happy enn spirit, så det er ikke sikkert din er spesielt skitten spentsmurt!

I tillegg er jo jeg slik at jeg tar kluten over bare det er noen barnåler i kurven, haha. Og er det en flekk på vognen vår er det ikke lenge den er der for å si det slik! En vogn er jo ikke bare en vogn for meg =P

PS. Det ikke den nye brio happyen vår jeg har drevet å vasket kurven på altså, vi har nemlig hatt samme vognen tidligere. Den nye har ikke rukket å bli skitten enda, bare sånn at du vet det spentsmurf ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...