Gå til innhold

Hvor får man tak i pysj til nyfødt uten fot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært litt rundt og sett, og nesten alle er jo med fot :-o

Vet at PoP har et par uten fot, og IdaT.

Name it og HM, fx, har bare med.

Hva er deres erfaring med hvor de har med og uten?? (Like greit å høre med også, så slipper jeg å ta turen innom for å sjekke)

Skrevet

Jeg ville gjerne ha MED fot og det slet jeg med å finne, hehe. Men har du prøvd Lindex og KappAhl? Jeg husker ikke hvilken, men en av dem hadde i alle fall mye uten fot i 56 (den str jeg skulle ha).

Ender du med en med fot kan du bare ta tynne bomullssokker over så holder det seg på plass :o)

Skrevet

Nei, vi har et par-tre med fot fra førstemann og vil IKKE ha det igjen.. Hehehe :-p

Men Lindex og KappAhl har jeg ikke prøvd! Og jeg vet av et sted jeg finner begge under samme tak ;) Juhu! Takk!

Flere?

Skrevet

Vi kjøpte strl 50 på hennes uten fot vi, var supermann pysj

Skrevet

Jeg syns jeg så det på H&M for noen uker siden. Har du sjekket der også?

Skrevet

her i fredrikstad har hm uten..de har to delt med aper på(har jeg kjøpt)og super mann hel vet jeg har..til jente har de hello kitty..kjøpt uker siden for noen uker siden,men så at de enda hadde dem...babyn vår er ..de begynner på 56..

Skrevet

Hm, eg har sett mange pysjer uten fot på HM..

Skrevet

Var på HM senest i går, de hadde ikke... Hmm.. Kanskje forskjellig fra sted til sted?? Pussig.

Og så vil vi ikke ha så mye motiver, bare mønstre eller ensfarget :)

Skrevet

Det var med mønster det jeg så og jeg hadde ikke tid til å handle det, men jeg tenkte at jeg måtte huske på det for jeg hater pysj med fot, he he.

Skrevet

Da må jeg nok innom flere HM også! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...