Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 9+1 og har fått veldig hard mage på den nederste bilringen=P den øverste er enda litt pløsete.(Hehe!!) Jeg målte med sist uke da var jeg 99cm rundt midjen, målte igjen på tirsdag da var jeg 108cm, jeg spiser nesten ingenting fordi jeg har vært veldig dårlig så det går rette veien hvertfall=D

Jeg er 9+5 og merker ingenting til magen. Er 2 gangs, men erveldig dårlig. Har gått ned 6kg så buksene mine er blitt veldig slappe. Men den skal nok bli stor og fin tenker jeg.. Gleder meg til det synes litt. Nå føler jeg meg egentlig bare syk:O(

Jeg er gravid med nr 3, så magen var vel ikke akkurat helt flat før graviditeten heller, men ja- den er mer ekstrem nå selv om jeg er i uke 8. Så jeg føler at folk glor og sikkert har sine tanker... Men jeg må spise omtrent annenhver time fordi jeg blir så fort sulten, så det hjelper vel heller ikke... Men det blir godt når man kommer litt lenger ut i svangerskapet og man kan begynne å fortelle folk om nyheten. Så slipper man å skjule magen så mye.. :)

jeg er ei veldig lita jente. har nok gått ned noen kilo etter omgangssjuken og dårlig matlyst siden jeg er mye kvalm. men det stikker ut en liten kul allerede. ikke vanskelig å skjule den, men på kvelden ser den ut som en ballong. tror jeg er veldig oppblåst eller noe for magen er veldig hard. merkelig. jeg er 9+5 idag.

nei, det er ikke rart vi er oppblåste.. Fordøyelsen til gravide er dobbelt så treg som ikke gravide.. Jeg er stadig oppblåst, får jeg blir uggen og småkvalm hvis jeg ikke får mat i meg .. ofte!! Har morgenkvalme om morgenen fordi magen er tom, men kvalmen går over med en gang jeg får mat i meg... så skal ikke klage :) blir uggen og sulten etter 2 timer igjen...Kommer sikkert til å legge på meg mye, for jeg har ikke ork til å trene;) magen er ikke stor om morgenen, men med en gang jeg spiser..

Annonse

Trodde jeg så og følte at magen hadde blitt litt rundere og hadere forran til morgnen når jeg våkna..men den var vekk og det var myk etter dobesøket, hehe..nedtur..syns det var så koselig rett før og så viste det seg å ikke være sånn :P Er 9+1. Har noen ekstra kilo fra før og er ikke høyere enn 160cm, spiser endel og beveger meg ikke like mye som jeg bør. Har lagt på meg 1 kg, kanskje litt mer. Har planer om å ikke legge på meg mer enn nødvendig men...

jeg har fått utrolig mye mer mage (i uke 11) enn sist, da tok det 5 mnd før andre så det på meg... men nå sliter jeg med å skjule den!! etter påske blir det offisielt, og det blir deilig... synes det er litt ubehagelig å gå rundt og se blubben ut:/ bedre å kunne si hav som er grunnen, he he;)

JEg innbiller meg at jeg har fått mer mage enn jeg alltid har hatt. Er blitt veldig oppblåst, men innbiller meg også at jeg kan kjenne en liten klump nederst på magen. Er 10+0 i dag.

Jeg er 10+1 og har allerede fått tydelig gravidmage, særlig om kvelden når den er oppblåst i tillegg. Dette er nummer fire på seks år, så kanskje ikke så rart.

Jeg synes uansett det er vanskelig, for jeg hadde ikke tenkt å fortelle noe ennå. Det føles litt rart å ikke skulle si noe når folk uansett kan se det.

Jeg tenker av og til at den ikke er så stor, og at det bare er meg som føler det, men jeg vet fra sist at folk så det veldig tidlig. Da fikk jeg spørsmål fra en på jobb (som jeg delte kontor med en kort periode) allerede i uke 11, og de som kjenner meg så det enda tidligere.

• 1 måned senere...

hehe.. Er nå i uke 15 +2 og ikke noe tvil nei.. Det rare er at jeg veier like mye som da jeg ble gravid. kanskje en halv kilo mer. Har vel kanskje forflyttet seg fra rompa til magen? Om morningen har jeg ikke problemer med nesten noen bukser, men etter middag ser jeg ut som jeg er gravid i 6 mnd! Enorm forskjell. Koselig med litt mage da.. I alle fall nå som alle vet det.

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er 17+3 og har heller ikke fått mage. Føler meg oppblåst om kveldene. Kjenner en liten hard kul. Det skjer vel mye i ukene som kommer. Det føles som fosteret fortsatt ligger nede i bekkenet. Håper det trekker oppover snart, trenger vel mer plass.

Er 16 fullgåtte i morgen, og det begynner å vise litt nå ja!

Men det hender at jeg føler meg mer feit enn gravid, føler meg så "fleskete" på magen..Hadde litt flesk fra før, men har ikke lagt på meg noe enda så vet ikke hvor dette ekstraflesket kommer fra jeg :)

jeg er 19 uker og har begynt å fa mage nå..hatt litt tendenser før og, men siden jeg var så dårlig tror jeg magen vokste mer innover enn utover. skulle vel tro det skulle synes tidlig på meg som er så lita, kort og tynn. men den gang ei... har måtte vente lenge på mage...

Er snart 16 uker jeg og, og må si jeg kjenner meg igjen når jeg leser hva du maeve <3 novemberbaby<3 skriver:) -håper med ukene nå at jeg føler meg mere bekvem, og GRAVID ;D -også viser magan bedre på morgenen enn etter jeg har stått opp etc..rare greier! Tror babyen har trukket litt opp fra bekkenet, det kjennes iaffal sånn ut :)

16+4 (tror jeg), og begynner å få trøbbel med å skjule magen, ja. Tror ikke det vises så veldig enda (bare om kvelden når jeg er oppblåst, hihi), men det går ikke lenge før hele stasen kommer ut... Synes godt den kan vente litt på seg, jeg. Men den kommer vel når den kommer uansett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...