Gå til innhold

Frokostkonsept-tråden er herved åpnet :D

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Det blir mye hyggeligere å snakke om slanking her inne.

Kan jo skrive litt om meg da. Jeg har gått ned 13 kg. Vil ned 5 kg til minst. Jeg var en av de som ikke trodde dette kom til å virke, men måtte prøve likevel. Tok feil heldigvis:) Begynte i desember av alle måneder.. MYE som fristet i desember, men gikk bra:)

Gått ned fra str 44-38/40. Jeg kan ikke engang forklare hva det har betydd for meg å bli tynnere. Selvtilliten er mye bedre og det trengte jeg.

Veier nå 75 kg. Vil ned til 70 først, og så kanskje 68 kg.

Veier med på fredager.

Håper dere henger dere på. Til sommeren skal vi se bra ut å være mer fornøyd med oss selv:)

Fortsetter under...

heisann.

slenger meg på denne jeg vettu. får det i posten idag el en av de nærmeste dagene:-)

skal "bare" ned 3-4 kg, men de sitter som støpt. spiser helt normalt til vanlig, men spiser digg på lørdager, og det kommer jeg til å fortsette med.

er spent på om energien kommer til å stige, for det trenger jeg siden jeg er alene med tre barn fra 5 mnd (ammer ikke), en som blir 3 i aug og en som ble 5 nå i slutten av mars:-)

lurer litt på dette. når jeg ha gått ned de kgene som skal av, skal jeg da fortsette med en shake om dagen da el?

for hvis dette gir meg energi så kommer jeg til å fortsette med det, for det er jo sikkert like sunt som å lage en smoothie med masse frukt på morgenen?

håper det er flere som driter i det å være anonym, om man veier 150 kg el bare skal av med noen kg:-)

vi er i samme båt uansett:-)

Annonse

Jeg er med, men bare sånn halvveis. Jeg tar kun shake, alovera og te til frokost. Til kvelds spiser jeg knekkebrød og te. Jeg har gått ned 5 kg siden jeg startet. Jeg føler at sukkerbehovet er borte, har mer energi.

Jeg vil ned 6-7 kg til, så jeg går masse tur hver dag og har kuttet ut brød i tillegg (brød er ikke så bra for magen min).

Ja, da har jeg gått på frokostkonseptet ei uke og slik har det gått

brystvidde -3 cm

Midje - 3 cm

Rompe - 1 cm

Lår - 1,5 cm og - 2,5 cm

Vekt - 1,1 kg

Har ikke gått så mye ned i vekt, men er fornøyd med cm jeg har mistet på ei uke. Må innrømme at jeg ikke har vært flink til å drikke vann...

Men så er det en annen ting. Jeg har slitt med magen siden september 07. Så fort jeg har spist har jeg vært full av gass og slitt med diare. Har ikke kunnet spise før jeg drar bort eller spise mens jeg er borte for den del. Dette problemet er HELT borte. Fantastisk:) Har egentlig veiedag på mandager, men den skal jeg flytte til fredag, for det vil virke mer motiverende for meg, med tanke på lørdagskos om jeg har gått ned. Tror ikke jeg blir så fristet til å kose meg på lørdag da, og hvertfall så vil jeg nok tenke meg bedre om:)

Jeg har gått på dette i tre uker nå, men vet ikke om jeg har gått ned noe, har ikke vekt. Det er ikke det viktigste heller det viktigste for meg er at jeg har fått masse energi og lyst til å gjøre noe. Etter påske skal jeg beynne på friskis og svettis og trene to dager i uka+ at jeg skal prøve å trille en tur hverdag frem til jeg begynner å jobbe igjen. Jeg håper at vekta vil gå nedover etter vært som en bivirkning av å ha mer energi. Jeg sliter litt med å få i meg nok mat i løpet av dagen, prøver å spise tre ganger ved siden av shak morgen og kveld. Våkner om natta av at jeg er sulten og da får jeg ikke sove, har tatt en svelg med melk og da har jge klart meg til frokost. Tror kanskje jeg burde spise litt mer i løpet av dagen slik at jeg ikke våkner om natta av sult.

Har ei utebukse som jeg bruker som mål for å se om det blir borte noe rundt magen og rompa. Den er målet mitt for hvor mye jeg skal ned.

Annonse

Hva spiser dere imellom frokost og kvelds shaken? Hvor ofte spiser dere?

Starter over påsken! Begynte egentlig for 3 uker siden, men ble syk etter ca en uke, og spiste absolutt INGENTING, begynner å komme meg nå, så starter på etter påske igjen :) (var da influensa og div jeg fikk, ikke noe pga frokostkonseptet :) )

Froksot: frokostkonseptet

Lunsj:Bytter på havregrøt, fruktskål og yoghurt, knekkebrød, salater med reker, skinke, kylling osv, ommeletter med skinke og sjampignon og løk, grovt pitabrød med salat og kylling, egg og 1 bacon på 1 grov brødskive og litt salat. Tar alltid teen til lunsj også.

Mellommåltid: 1 herbalife bar med proteiner eller 1 knekkebrød+1 eple, eller 1 shake om jeg ikke gidder å lage meg noe annet..hehe :)

Middag: Spiser egentlig alt jeg, men ikke det som er mye fett i. Og så spiser jeg meg ikke skikkelig mett. Tar minst like mye grønnsaker som det andre på tallerkenen.

Tar alltid ett glass vann før måltidene.

Kvelds: 1 shake og teen.

Jeg spiser hver 3. time alltid. Men noen ganger kan jeg bli sulten og da tar jeg et eple :D

Heaven: Så utrolig bra! Du er råflink. Og tenk at mageproblemene dine er borte. Herreguuud, det må være deilig!!! :) Er så happy for deg.

Skal snart hive i meg en shake nå. Gidder ikke lage mellommåltid..haha.

Jeg veier meg på fredager også. Bra at du måler cm også. Det er jo egentlig det som teller.

Klem

Hei jenter!

Hvordan har det gått med dere i påska? Her ble det endel kos med sjokolade og diverse. Men nå er jeg på slankern igjen!! Målet er -5 kg til:) hev i meg en shake i morges og skal ta teen og jusen nå:) Ble litt stress, så rakk det ikke imorges.

Er det noen som blir med på veiedag hver fredag?????? :D

Hei:) Jeg er med på veiedag på fredager:) Sprakk så det hyla etter i påsken, men er igang igjen i dag.... Har ikke gått på vekta nå pga sprekken, men vi får ta det på fredag;) skal ned svimlende 25-30 kg....

Bytter jo ut 2 måltider hver dag da, så når jeg trekker ifra det jeg spiste før, koster det ikke så mye. Nå drikker jeg ikke appelsinjus mer fordi jeg tar aloejus, så trekker ifra det også.

Jeg personlig ser det som en invistering for meg selv og kroppen min siden dette har hatt en stor positiv effekt på meg både på vekta og energien.

Sparer mye på mat og godis, spiser mindre mat og nesten ikke godteri lenger. Før ble det fort en sjokolade om dagen, + at jeg spiser mye mindre til middag hverdag. Så jeg tror nok at det går relativt oppi opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...