1prinsesse+1i magen Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Jeg er jo så klar for Køben tur, men vet ikke helt hva jeg kan regne med.. Første mensdag var 20/2, og på syklusdag 13(på onsdag) var jeg hos spes.gyn. for å sjekke egga, det største han fant var på 7mm. Hvor lenge til kan jeg regne med å vente på EL?? Forrige syklus var 32 dager, før det 38 dager..
Tjorven1 Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Jeg er ikke lege, men mine har ligget på 14-17 noen dager før el. og at den/de som vokser vokser 1-2 mm per døgn. Tror mine har ligget på rundt 9 mm til vanlig. Men jeg har forstått at det varierer veldig fra jente til jente. Spes.gyn sa ikke noe om han/hun trodde at du kanskje hadde hatt el allerede? Jeg har hatt alltid hatt presis el på dag 14 i sikkert 20 år, men da jeg begynte med dette prosjektet, kom plutselig el. dag 10 og 11, og en gang 14 - så bare kluss. i Aug. skulle jeg egentlig nedover, og da fikk jeg ikke el i det hele tatt... Men mnd etter kom gullegget, så det ble jo helt ok, selv om jeg var litt deppa i august og redd for at jeg aldri skulle få el igjen... Uansett lykke til - sikkert andre som vet mer om dette enn meg. Men hadde det vært min kropp dag 13, og en forlikk på 7 mm bare, tror jeg nok ikke jeg hadde fått el den mnd. eller at jeg hadde hatt en el noen dager før. Men som sagt jeg er ingen "fagperson", kun på min egen kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå