Frøken Freken Skrevet 15. april 2009 #76 Skrevet 15. april 2009 Min pers paa 60meteren er 12.3. MAO daarlige gener for sport. DVS / min kjaere er god i allslags sport, breakdance, karate, skating, tennis. Jeg er mer byggget for comfort, og jeg mistenker at snuppelure ligner meg paa dette punktet. Vi har sprinkelbeskytter, men skjoenner ikke hva vi skal med det, hun ligger jo helt i ro uansett.
LilleBjella Skrevet 15. april 2009 #77 Skrevet 15. april 2009 Nei, samsoving funker ikke i dette huset. Det har jeg prøvd. Og endte opp med å sove litt i samme seng på hytta nå i påsken, og makan til dårlig søvnkvalitet skal du lete lenge etter. Tjukken sover dårlig sammen med mamman sin, og det gjør mamman også. Og når han lukter mata, våkner han ofte for mat. Er nå i gang med dupp nr to, etter tre timer våken. Pøste på med grøt. Han sluker jo en porsjon på to minutter, så jeg lagde grøt av 135 ml MME. Er det galt? Folk pøser jo på med velling i tillegg til grøten, så hvorfor ikke bare lage større porsjoner?Så nå ligger han ute på balkongen, og har sovet i 25 minutter. Han SKAL sove mer enn fem minutter til!!!!!!! Ammingen er forresten back on track, virker som om den gode gamle sofaen og ammeputa gjorde susen.
husmus &2 Skrevet 15. april 2009 #78 Skrevet 15. april 2009 Hva synes Tjukken om å site i sportsdelen? Nå som vi ikke bruker posen lenger har han litt bedre plass i bagen så vi har ikke byttet enda. Jeg har ikke helt hjertet til å ha han sitte vendt fra meg.
LilleBjella Skrevet 15. april 2009 #79 Skrevet 15. april 2009 Skal ut på tur nå snart, og debutere med sportsdel. Er ikke noe bekymret i forhold til å ha han fra meg, men lurer på om han kommer til å sove godt der. Han sov ute på balkongen i sted, og da greide jeg jammen å få han til å sove i nesten en og en halv time. Måtte ut en to tre ganger å gynge litt på vogna, men men. Fikk strøket en million klær og vasket gulvet, i tillegg til lunsj. Very nice. Kan godt bli en vane. Men nå som vi skal ut å gå tur, er det greit å ha sportsdel. Han kommer sikkert ikke til å sove hele turen, i og med at det er såpass seint, og at han har hatt en lang økt allerede. Da er det fint å få sitte litt å titte.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #80 Skrevet 15. april 2009 Dere skulle hatt City Cross dere også vettu, så hadde dere sluppet alle disse problemene med små bager og forovervendte sportsdeler! I bagen min er d nemlig goood plass enda, så regner m å kunne bruke den ihvertfall et par mnd til, eller så lenge flisa vil ligge flatt...Det gjenstår å se. Hadde ellers en meeeget oppklarende tur til manuellterapeut idag, flisa har KISS!!!!! Eller, dvs; hun har en mild mild form for KISS 2, m.a.o ingen skjevheter el asymmetri, bare litt stivhet i øverste nakkevirvel. Denne stivheten har nesten gått over nå, så hun er egentlig så godt som "frisk" igjen per dags dato. Men skal likevel til en behandling til, samt gjøre et par øvelser hjemme i mellomtiden, som den siste lille finishen som han kalte det. Denne lille stivheten forklarer hvorfor hun er litt anspent i ryggen, og det at hun alltid har vært så sterk i nakken. Hun løfta jo hodet i mageleie bare noen uker gammel, og er jo en fysisk "sterk" baby, noe som er veldig typisk for KISS 2 sa han. Han sa også at Kiss2 babyer ofte lærer seg å krabbe/ gå fort, fordi de er veldig gode på "strekkerefleksen" (strekker opp kroppen). Derfor er medisinen å bøye babyen mer, med ansiktet ned mot brystkassa, for å trene opp musklene foran og i halsen (avlaste nakkemusklene). OG, det beste av alt; nå fikk jeg endelig svar på hvorfor amminga gikk ad undas. Det skyldtes høyst sannsynligvis KISSen sa han; at hun fikk så vondt i nakken ved amming rett og slett...Derfor ble det bare hyl og skrik ved puppen, og hun klarte ikke spise skikkelig pga vondten. Føles deilig å endelig få vite grunnen til at puppen måtte legges på hylla, selv om jeg egentlig ikke syntes tapet var så stort (sånn for min egen del ihvertfall, likte aldri å amme) Så det. Fikk ellers skryt for hennes motoriske ferdigheter, en sterk og fin jente. Men akkurat det siste der, det visste jeg jo fra før av;) Hun tok forresten kvelden kl 20.15- så nå er vi i rute her, tjoho!
husmus &2 Skrevet 15. april 2009 #81 Skrevet 15. april 2009 Jeg føler meg veldig alene med denne teite baby bjørnen min nå dere! Jeg nekter å bruke den noe særlig mer, fra nå av er den kun til bruk for å bære han ned til første etasje hvor vognen står. Jeg tenker litt på en Manduca, men vi får se. Alle disse tusenlappene. Det blir dårlig med trilletur på tirsdag, jeg hopper på kurset og det er mandag til onsdag.
Frøken Freken Skrevet 16. april 2009 #82 Skrevet 16. april 2009 Vet du lykkeli - nicket dtit får meg til å tenke på en sånn bedehussang (For jeg er LYYYYKKLI, ja jeg er LYYYYKKKLI) og det er IKKE bra! Så deilig det må være å vita hva som gjorde at amminga ikke fungerte - selv om jeg håper at du kun la puppen på hylla reint metaforisk!? Har KISS2en noe med søvnmønsteret til flisa å gjøre? Her har snuppelure begynt å pusle opp lekematta si, hvilket betyr at hun ligger mye rett på parketten (les laminaten, jævlig stygg er den og).. Hun syns det er veldig kjekt. TOlker det dithen at hun blir en reser i realfag og har tenkt å gi henne sudokuhefte til navnedagen. I går knakk jeg mest sansynlig ei tå, gitt. Den er STOR og BLÅ og vond. Etter på gikk jeg lang tur med manducaen. Ikke lurt. (Har jeg skrevet dette før?) Husmus - jeg syns manducaen har vært en utrolig bra investering! Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Enkel i bruk og snuppelure elsker den. Jeg er jo fremdeles redd for at jeg ødelsegger henne, selvsagt, for jeg gjør de mest idiotsikre ting feil. Har kjøpt maclaren reisetrille brukt på finn for tusen kroner i dag, usett. Mannen min mener jeg er gal som setter inn penger på fremmedes konto når varen står usett i Bergen - men jeg tenker at ingen gidder å lure noen for en tusing. Vogna skal være veldig bra har jeg hørt. Rød er den. Alt jeg eier til babbis er grått brunt og sort, har en besettelse når det gjelder unisex-bruk.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #83 Skrevet 16. april 2009 Au au og huff huff med tåa di da, ikke moro! Håper du lar den få hvile litt og bli bra igjen fort:) Nicket mitt var det jeg syntes best beskrev meg akkurat der og da, helt i starten av 1.tri, da jeg begynte å bimme litt. Var jo helt ør av lykke og glede over å være gravid:) Hva er bakgrunnen for nickene deres egentlig? Husmus; er du en huslig mus? Og FF; har du en hemmelig drøm om å være streng frøken med brillene på nesetippen? Og ja, det føles veldig bra å ha fått svar på ammegåten! Jeg har jo hatt d litt i bakhodet hele veien, men trodde at de måtte ha KISS helt fra starten av, og at d ikke kunne slå ut så lenge etter fødselen. Tror imidlertid ikke at KISSen har noe med søvnmønsteret hennes å gjøre, da hun aldri har hatt noe videre problemer med å roe seg og sove godt og lenge. Hun har jo (etter at vi begynte m flaske, og hun ble skikkelig god og mett etter hvert måltid) sovet som en gud, både på dag og natt egentlig, bare det at døgnrytmen hennes har vært helt skrudd. Nå som vi har klart å snu døgnrytmen hennes, sover hun jo bedre enn mange andre babyer på samme alder:) I natt sov hun fra 20.15 til 08.30, men med et par oppvåkninger og en flaske kl 06.30. Deeeeilig å kunne stå opp til litt mer normal tid, og likevel føle seg uthvilt!! Nå er jeg klar for lyse vårmorgener, med avis på balkongen og fuglekvitter=)=)
Frøken Freken Skrevet 16. april 2009 #84 Skrevet 16. april 2009 Nicket er en snillere versjon av mitt alter ego - nicket på bloggen min. Kan ikke bruke bloggnicket, for det ser jo ut som om jeg jobber i eskortetjeneste eller noe i den duren.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #85 Skrevet 16. april 2009 Er du frekk eller;)? Men, var du på BIM, Reka? Husker liksom ikke nicket ditt derfra...hmm..Husker Husmus og Ella da. Høres ut som om du kanskje har litt slitsomme dager for tida, Ella? Herminator nekter plent å sove mer enn en halvtime på dagen fortsatt? Her soves det som bare rakkern for tida; første blund var på TRE timer, uten en eneste smokkinnstapping eller rugging på vogna. Så tror ikke at hun plages nevneverdig av KISSen nei;) Nesten så jeg begynte å kjede meg litt til slutt hehe. Nå er hun igang m blund nr to, siste blund før natta. Synes d funker ypperlig m to lange blunder iløpet av dagen, håååper d vedvarer! Tror forøvrig lille flis spiste litt papir idag, jeg glemmer stadig vekk at hun har tenner..Hun gnafset i vei på Mesoft-pakka under bleieskiftet, men fikk fiska ut den største papirbiten fra munnen hennes ihvertfall- puuh.
Frøken Freken Skrevet 16. april 2009 #86 Skrevet 16. april 2009 Jeg husker ikke om jeg var på bim selv heller, for å være ærlig. Jeg var der kanskje ørlittebitt, men mest som kikker? Var jo ikke bekymret for en dritt under graviditeten, følte jeg hadde full kontroll. SÅ det. Snuppings sover også lenge og godt på dagen, En lang, en kort og en medium dupp. Vi har en trekvarter våketid rundt fem, da, men så lenge hun ikke griner er det greit nok. Tror jeg skimter en tann nå, men hun er så vrang og gjør sitt beste for å dekke gommene med tunga og leppene. Jeg syns hun er verdens deiligste skapning, unntatt når hun skal spise og fekter med armene så buksa mi og veggene er fulle av grøt og middag. Da sier jeg strengt nei, men det driter hun i, og jeg får dårlig samvittighet. Har sikkert spurt om dette før, men: HVA HAR DERE OVER UNGENE I SPORTSDELEN PÅ VOGNA? Her er det jo ganske varmt, men jeg syns ikke det går an å ha ikkeno over beina, liksom? Og hva har dere på dem? Og klipper dere hull til seler i lammeskinnet og bruker det i sportsdelen? (Fikk det anbefalt)
husmus &2 Skrevet 16. april 2009 #87 Skrevet 16. april 2009 åh, det var lurt å klippe hull til lammeskinnet! Vi har ikke begynt med sportsdel enda, trekker det ut så lenge jeg kan. I vognen har han kun body, strømpis og en tynn ulldress med dyne. Da er han VARM så dyna ligger sånn halveis på. Lykkeli, det irriterer meg at butikkdamen hadde rett angående flisa, men bra å få det konstantert fra en profesjonell. Det forklarer jo så mangt, så det må være litt digg. Kan forresten trilletur tirsdag, må droppe kurs fordi jeg ikke har barnevakt. Vi har også fått mer i boliglån så nå må vi sette inn støtet, men jeg merker jeg VIL bo på Frogner så det sitter langt inne og seriøst vurdere andre stedet. Det er jo her jeg er vokst opp jo for pokker. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre med Prompen som sovner med ansiktet rett ned i madrassen. Hvorfor våkner han ikke? Og får han puste eller får han ikke? Lang natt hvor vi begge var våkne altof rmye. What to do?? I går sov prompen nesten tre timer, da kjedet jeg meg. Nå har han rundet 40 minutter på dagens siste lur, så vi får se.... Sluttet å spise har han og. Nå har jeg bysset katten litt og skal lage meg kaffe og lunsj. Hektisk dag? NEIDA!
LilleBjella Skrevet 16. april 2009 #88 Skrevet 16. april 2009 SLUTT Å SKRYTE AV SOVEBABYENE!!!!!!!!!!!! J**** s***** d****kvinnfolk. Ja, nå kan dere lure på hva som skjuler seg bak stjernene, ja. Argh, argh og dobbeltargh (donaldspråk). Hvis tjukken velger å slutte å spise, og det gjør at han sover bedre, so be it. Nei, det er vel bare å akseptere det. En halvtime er alt bolla trenger. I morges var jeg dautrøtt og hadde egentlig lyst til å legge meg sammen med ham, men jeg skulle på barseltreff, og måtte fikse meg litt og spise frokost. Sminket meg og ordnet håret, og fikk så nøyaktig tre minutter med kaffekoppen vår det var weiky weiky. Så er han blid som gull i ti minutter, og resten av tide prøver jeg å vri hjernen min for å finne ut hva som kan få han i godt humør, og fortsatte å være der. Enten er det jeg som har for store krav, eller så er vrangpeisen min bare vrang. Skulle likt å bodd sammen med noen andre og se hvordan hverdagen er det i gården. Ute på tur i dag så våknet han i vogna etter halvtimen sin, og hylskreik i en tjue minutters tid ( a la prompen på forrige akerselvatur). Han sovnet til slutt etter litt synging. Hjalp ikke sette han opp heller, han var tydeligvis trøtt. Så hvorfor våkne da da? Jaja. Han legger seg heldigvis klokken 19 uten et knyst. Selv om han våkner både titt og ofte, og gjerne holder det gående. Har regnet litt på det rett og slett. Legger meg for å lese bok klokka ti, slukker lyset elleve. Da våkner han og skal ha mat. Inn og ut og smokke litt før sovning. Våkner så i to-tiden, og så i fire-tiden. Vil ikke sovne med en gang noen av gangene. Så våkner han en del på morgenkvisten, men er så trøtt at jeg sovner, før det er definitivt morgen klokken syv. Så jeg tipper kanskje det blir fem timer effekiv søvn (på meg altså). Kunne jo lagt meg et par timer tidligere, men syns det er kjedelig å gå i seng klokka ni (det er jo nå det). Venter bare på at det skal endre seg. Tror det er tenner på gang.
LilleBjella Skrevet 16. april 2009 #89 Skrevet 16. april 2009 Og ja, jeg henger meg gladelig på sportsvogndiskusjonen. For dette har jeg tenkt mye på de siste døgnene. Tror jeg sov ekstra dårlig i natt, pga dårlig samvittighet for å ha tatt i bruk fravendt sportsvogn for tidlig, samt at jeg sørget over at den søte bagen er borte. Tror jeg skal ta den i bruk igjen. Jeg har så langt faktisk hatt odenwälderposen oppi..... Har gått greit. Men burde kanskje tatt på han jakke, bukse og tjukke sokker, og heller hatt noe teppe over beina? I vogn nr. 2 følger det med en egen sportsvognpose faktisk, men den er himla stygg. Den er ikke veldig tykk, og sikkert fin å bruke nå. Men jeg hater match'i'match, og en pose, med samme mønster som det er på vogna, nei det blir for mye for min sarte sjel. Jeg vil ha en olivengrønn, tynn, overgangspose, til å putte i den sjokoladebrune OTH-vogna mi! Åååh, eventuelt en fin orange en, eller en brungul...sennepsgul. Det hadde vært fint... (tjukkens komfort er selvfølgelig secondhand priority, det er viktigst at det er behagelig for øyet).
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #90 Skrevet 16. april 2009 Jævla satans drittkvinnfolk?? Oioi, jeg banner offentlig. Noe så vulgært, nei huff. Ja, nå kan du jo kanskje skjønne litt hvordan jeg har hatt d de siste fem mnd, når jeg har lest her inne hvordan dere, og andre her på dib, klager sin nød over små søvnproblemer på natta- og jeg tenkte i mitt stille sinn; ikke klag, babyen min SOVER IKKE PÅ NATTA I DET HELE TATT!!!! Ikke så gøy d nei;) Kanskje han har KISS?? Jeg mener, når min blide, fornøyde lille flis har KISS, ja da kan hvem som helst ha det!
husmus &2 Skrevet 16. april 2009 #91 Skrevet 16. april 2009 Du må dytte inn en flaske mme i kjeften på han så sover han straks mer enn 30 minutter skal du se! Etter at jeg begynte med det så durer han videre en time til. Det virker som trenden nå er en kort og to lange på dagtid. Fortsatt leggetid 19 eller 20.00 Skryte skryte. Våkner han opp for mat på natten så har vi det gående, så jeg er livredd for det og har voldsomt lyst til selv å legge meg kl 21.00, men det er for drøyt er det ikke? Jeg klarer ikke helt å venne meg til at grøt erstatter melk, så jeg føler fortsatt han spiser for lite.... På 5 mnd kontrollen på tirsdag var han 8.6 og 70.5 cm lang. Flott promp med andre ord. Han skrek og bar seg i parken i dag og, vi praktiserte opp ned opp ned, jeg har hun gærne barnehagetøyta som skrev innlegg i Aftenposten friskt i minne... Jeg er redd for sportsvognen. Tør ikke!!
Frøken Freken Skrevet 16. april 2009 #92 Skrevet 16. april 2009 Vel - det var jo det som var så møkkers - her får jeg låne en kjempefin beige pose som ser helt glimrende ut i bugaboo cameleon-vogna (en vogn som forøvrig bare er fin når bagen er på OG som alle andre elsker men ikke jeg.) og så passer ikke hullene med selene og snuppa får helt feil sittestilling når jeg bare prøver å dandere posen i grei vinkel. Regnavstøtende stoff og lommer frampå til mobil og lommebok. Jeg triller henne vendt mot meg, så har ikke dårlig samvittighet. Men hvorfor kan ikke snuppelure sitte? Hun er 7 mnd gammel og jeg får meg ikke til å sette henne i kjøkkenstol med puter rundt el. Er blitt helt sprø etter alle ryggdiskusjoner her på dib. Hvis den ungen får vondt i ryggen er det ikke min feil. (Med mindre det kommer av at jeg brukte den fiiiine beige posen i en periode.) LilleELla. Du kan flytte inn hos meg når jeg kommer fra italia, i begynnelsen av juni. TIpper du vil bli skuffet. Det er bebbisen min som er så veloppdragen, ikke min fortjeneste.
Frøken Freken Skrevet 16. april 2009 #93 Skrevet 16. april 2009 husmus: Du - begynner jeg å se et mønster her? I seng klokka 21 og bekymret for alt fra for lite mme til sportsvogn (ikke ulikt meg selv). DU lyver ikke på alderen vel - farmor på 86 er også redd for alt og legger seg 21.
Frøken Freken Skrevet 16. april 2009 #94 Skrevet 16. april 2009 husmus - angrer på siste kommentar. Den var teit. Det er fordi jeg har fått for mye frisk luft i dag. Og vannblemme under forten.
husmus &2 Skrevet 16. april 2009 #95 Skrevet 16. april 2009 Var den så teit? Jeg har da beskyldt deg for fremtidig omsorgssvikt og fotformsko tidligere. Jeg er bare strålende fornøyd jeg ikke er eldst i barselgruppen min, det er det jeg liker med Frogner bydel. Hadde det ikke vært for Wild Princess hadde jeg hatt en promp med kul i hodet nå. Jeg må slutte å høre på ALT det jeg blir fortalt på dib. Jeg har sett bilder av vippestolen jeg satt i da jeg var liten. Yola ville flippa ut over den tipper jeg. Jeg tillegger mine ryggproblemer uttallige fall fra hesteryggen. Så slapp av. Vognen din er for dyr til at den skal være ergonomisk feil. Nå må jeg legge meg siden prompen våkner igjen om en time etter å ha snudd seg.
LilleBjella Skrevet 17. april 2009 #96 Skrevet 17. april 2009 Det eneste jeg har skytt av søvnmessig, må være at han har vært i seng klokka syv ganske lenge. Men that's it. Aldri har han sovet lengre perioder, og aldri lenge på dagen. Og jeg hadde to måneder sånn ca, der vi la oss klokken 03.00 og stod opp klokken 07.00, i tillegg til noen halvtimerslurer på dagtid. Så tror jeg vet hvordan det er å være trøtt og fortvilet:) Men nå er jeg bare lei. Kjørte på med et drømmemåltid klokken halv elleve. Måtte mate to ganger til, men sovnet sporenstreks. Og jeg ignorerte babling kvart på sju, og våknet til grining kvart på åtte:) Deilig. I morgen skal jeg sove lenge, og det lever jeg på nå. Husmus: hva mener du med å kjøre på med MME? Etter at han har våknet etter en halv time, eller før luren? Tenker kanskje at det blir litt rart å gi mat utelukkende for at han skal sove? Har liksom en følelse av at han sover så lenge han har behov for, og at det er jeg som har problemer med det, ikke han.
husmus &2 Skrevet 17. april 2009 #97 Skrevet 17. april 2009 Når han har første luren, og kun da, gir jeg han en flaske I sengen når han våkner opp etter en halvtime. Han er helt ÅPENBART trøtt fortsatt så derfor har jeg ingen bekvemmeligheter med å dytte i han mer mat. Vil han ikke ha så drikker han ikke heller så det ser jeg på som uproblematisk. Det gjør at han sover en time til, ergo, han får i alt halvannen times søvn. Det trenger han.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #98 Skrevet 17. april 2009 Ellasmella; sjekk ham for KISS, det ville jeg gjort. Gratis og greit. Nå har jeg også blitt KISS-frelst, og kommer til å slenge ut denne diagnosen i hytt og gevær hø hø. Men tenker litt på alle søvnproblemene dere har hatt helt fra starten av, og synes d er merkelig at han våkner så ofte på natta ENDA, når han spiser så mye fast føde som han tross alt gjør nå. Bare noen løse tanker fra meg, så ta d for det det er. Kan "trøste" deg m at vi hadde en h.... legging igår kveld, flisa var overtrøtt eller no, og hyyyylte som besatt. Brukte nesten 2 timer på å få henne til å sovne, og det er MYE i dagens målestokk. Sovna kl 21.45. Vanligvis bruker hun nå ca et kvarter før hun sovner, men det kjipe er at hun har begynt å småvåkne så mye på kvelden, gråte etter smokk, eller rett og slett bare VÅKNE uten noen åpenbar grunn. IRRITERENDE!!! Når jeg først har fått henne i rute, og hun sovner ca kl 20, så synes jeg det hadde vært oss vel forunt å fått litt frikveld sammen UTEN å måtte fly inn og ut av soverommet fjørti tusen ganger...Aaargh.. Håper det er noe forbigående, som allerede har gått forbi;) Ellers, så har jeg idag nytt godt av en hjemmearbeidende mann, så jeg har fått føle litt husmus-hverdagsluksus, som vil si å gå på trening midt på høylys dag med barnevakt ferdig installert. Digg! Selv om det er GØRR å trene på treningsstudio. Savner litt fart og spenning på håndballbanen. En ting til; flisa eeelsker den grønnsakspureen på glass fra Nestle (gulerot, potet og mais), hun virkelig digger den! Kult. Liker den t.o.m bedre enn fruktmos. Det er jenta si det, med sans for sunne matvarer;)
LilleBjella Skrevet 17. april 2009 #99 Skrevet 17. april 2009 Gratis sier du? I like. Hvordan går man fram for å sjekke for KISS da? Selv om jeg er ganske sikker på at han er frisk som en fisk. Men men, det var kanskje du også. Har også begynt å vurdere om jeg skal investere i en Manduca. Jeg har ignorert alt som tidligere har vært skrevet om den, så hvis dere kunne opplyst meg i dens hemmeligheter hadde jeg blitt glad. Man kan altså ikke bære utover, det har jeg skjønt, og det er en bakdel. Men at den kan has på ryggen, er på den andre side en fordel. Har planer om langt turer på fjellet i sommer, og da hadde det vært deilig med noe behagelig på ryggen. Ellers sov tjukken i vogna si i to timer i dag. Var på tur riktignok, men likevel. Imponerende. Selv om han våknet en gang. Men han gråt litt, og sovnet igjen på et par minutter. Sikkert den fantastiske sportsvogna. Nå skal jeg på IKEA. Give me strength!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. april 2009 Forfatter #100 Skrevet 18. april 2009 Det er gratis ja..Jeg fikk time hos en manuellterapeut via min kjære far, så vet ikke helt om du må snakke m lege først eller hvordan d funker. Evt kan du sikkert bare ringe til f.eks Tåsen og Ullevål fysioterapi (d var der jeg var), og høre med dem- de svarer nok gladelig (veldig hyggelige karer). Det er jo slettes ikke sikkert at han har det, men siden d er gratis å få sjekket d opp, kan d vel ihvertfall ikke skade...Sånn tenkte jeg ihvertfall. Ellers hadde vi nok en forferdelig legging igår kveld, med masse hyl og rabalder. Skjønner ikke helt hva som skjer, men mulig at d er en reaksjon på behandlingen hun fikk på onsd, i.o.m at d startet dagen etter..Kan visst ofte bli verre før d blir bedre igjen. Håpe håpe. Skal vi ta oss en tur på tirsdag da eller? Ellamella, er'u med du også elle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå