Gå til innhold

Blir gal snart! Plages med lemus i høyre øye konstant nesten. Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest litt om det på nette, så har øket mengden med vann, legger meg på sofan skrur av tven og slapper av i en halltime. Dupper i løpet av dagen. Samboer masserer for at kroppen skal slappe av, men ingenting hjelper, blir bare verre.

Er 35 uker på vei, tenker det kan være stress grunnet hormoner eller noe. Det kommer slag i slag med hodepine, og den dundrer mer intenst og fortere enn det den har gjort tidligere (altså lemusen i øyet)

Nå er det skikkelig ille, har hatt det nesten konstant i hele jævla dag. Sliter meg totalt ut.

Er det noem andre som har vært plaget med dette i svangerskapet. Ga det seg? Har vært plaget med dette i 10 dager nå.

Skrevet

leamus er ikke farlig, kan komme av at du ikke drikker nok vann, eller mangel på vitaminer eller rett og slett stress. jeg har leamus over hele kroppen konstant pga stress ( har angst)

Skrevet

Som sagt så drikker jeg masse vann, det som er anbefalt å drikke.

Slapper av en halv time hver dag, med absolutt helt ro rundt meg.

Samboer masserer meg så kroppen får slappet av.

Ikke noe av dette hjelper.

Er det noen som vet om akupuntur kan hjelpe på hodepinen og leamuset i øyet? Er det en annen alternativ behandling?

Natur medisiner?

Er ikke redd for at dette kan være farlig, men det er veldig slitsomt siden det er så ofte og så intenst. Er så ille når det står på som verst med dunkingen at jeg mister store deler av synet og må legge lapp over øyet før det går over.

Har ikke angst.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...