Gjest Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Heisann.. Har lyst å bli spådd,i kjærlighet og fremtid. 17.10.79 han er født 02.06.62 Venter spent på svar,,, Kan godt spå tilbake... Ha en fin kveld
Skyfrihimmel Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Kan prøve meg:) Få opp graviditeskort på deg,er du graiv? vist ikke å du ikke ønsker,bør du ikke slurve med prevansjon:) Du har vært igjennom "reise" som har tatt på både fysisk å psykisk,så det er på tide å ta vare på seg selv. Du har avsluttet gamle bånd.Du kan forvente deg mange nye muligheter og en sterk opplevlese av frihet da du forstår at alt du trenger er der allerede der for deg. De ligger kjærlighet i fremtiden, Du bekymrer deg for mye,la problemene ligge en sund å se hvordan de utvikler seg,Er du i tvil så vent med å ta beslutninger. La hjeret ditt råde,bruk tid og vent på hva livet gir deg av utveier el innganger.Du er tapper og velsigent med indre styrke. Denne mannen er dyktig til å formulere seg,han er en god menneskekjenner og tar sjelden feil i sine beslutinger av andre. Håper noe av dette gav deg svar:) Har ikke holdt på med tarot så alt for mange år så er forsatt litt " fersk". Hva kan du si om meg? 3000482 han 141076 Blir det baby i år? Kjønn? Hvordan blir økonomien?
Håperjo Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Får opp mange barn på deg, 3 eller 4, heller mot det siste, og sjekket profilen din og så at du allerede har 3, så jeg tror nok det kommer et 4 ja. Føler du alt i alt har et ganske ok liv, men at det er ting bl.a. med "denne "mannen", litt opp og ned eller kanskje "høye fjell og dype daler". Er du sammen med han du nevner fødselsdatoen på nå, har dere allltid vært sammen og er han faren til barna? Føler kanskje at det er et eller annet der, nytt forhold eller på en måte forelsket på nytt kanskje. Føler at du er litt ratløs når det gjelder dette med jobb, i den forstand at du gjerne vil ha store utfordringer der, strekke deg, men at du når du jobber har det traust. Du lengter etter noe der. Tror du der bør lytte til din indre stemme. Jeg tror kanskje du ender opp med mer utdanning. Jeg får også opp varmt vær, syden, reise eller opphold et varmt sted, men ser ikke helt hva det dreier seg om. Jeg er dessverre litt sliten nå. Men det jeg føler sterkt er at yngstemann er litt av en personlighet, herlig liten fyr. Og at en eldre søster (tror jeg) synes han får mye oppmerksomhet på bekostning av henne. Og er du usikker på om du skal bli boende der du bor? Ønsker du noe annet? Det ble litt rotete dette. Kanskje det gjenspeiler dine følelser nå? Vil gjerne vite hva du får opp på meg.
Skyfrihimmel Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 dytter litt til ,i håp om at du skal se oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå