Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Har lyst å bli spådd,i kjærlighet og fremtid.

12.10.79

han er født 02.06.62

Venter spent på svar,,,

Ha en fin kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble skrivefeil gitt..Feil dato..

Prøver på nytt..

17.10.79

02.06.62

Skrevet

hei:)

jeg kan prøve!

jeg føler du er en veldig omsorgsfull person, som har mange jern i illen. På arbeid får jeg inn noe innen helse, sykepleier/hjelpepleier. føler på en måte at du ikke jobber for øyeblikket?? iallefall ikke oevr 50%...

jeg får inn at du har barn... litt usikker, men iallefall en jente og kanskje en gutt... (ser deg stadig ved et hjerde... merkelig..) Jeg føler ikke noe mann rundt deg nå... hmm.. men du har jo skrevet hans dato... merkelig.. bor dere sammen?? føler liksom du bor alene med barna..

men jeg får opp en mann sammen med deg til sommeren.. og jeg tror dere vil få et barn sammen også, ei lita jente i 2010 på høsten..oktober.. han jeg ser er litt høy og ganske mørk i håret, stilig kledd, men litt slitte olabukser, og ellers vellstelt...

ååå jeg får masse kjærlighet rundt deg, du er nok en jente som blir godt likt og som dine venniner setter pris på.. du virker tvers igjennom god!:)

du får si om jeg er helt på jorde her... vanskelig å tolke alt som kommer, jeg bruker som regel evnene mine på mer konkrete spm... så artig å se om jeg er helt på viddene nå...:)

jeg jeg spørre det om du ser noe ang graviditet på meg i fremtiden?

jeg er født 270283 han 281177

klem

Skrevet

Jeg prøver meg gjerne jeg også..

Jeg leser ikke det andre sriver før jeg spår, så jeg ikke lar meg påvirke.. here it goes..

Jeg føler mye varme rundt din person, og at du føler deg tilfreds med situasjonen slik den er i dag.. Mannen din og du har det veldig godt og trygt sammen, dere har en sterk tilhørighet til hverandre. Eneste negative jeg kan føle i forhold til dere to er at dere har så mye på hver deres kant at dere ikke får nok tid sammen, eller så mye tid sammen som dere ønsker.. Dere bør sette av mer tid sammen, kanskje date litt mer? Føler at det ikke er så lett for dere og reise bort sammen pga alt med hjemmet, men at dere skal på en reise sammen i fremtiden som kommer til og gi gnisten tilbake..

I fht arbeids situasjonen din føler jeg at du er en omsorgsperson, du er igjen tilfreds, men har ønsker og visjoner rundt arbeidet ditt og at du stadig er i utvikling.. Og du er en sterk person, som kommer til og nå de målene du setter deg... Ikke gi opp om noe går deg i mot, men se fremover..

Du har det bra og er fornøyd, du kommer ikke til og føle at du står fast, men du må lære og tenke på deg selv, og ikke alle andre.. Finn tid til deg selv og ha god samvittighet!

Lyst og se meg?

graviditet? kjønn? Får jeg jobben jeg virkelig ønsker meg? Annet?

jeg er f 280384

han er f 020776

Skrevet

dytter opp jeg, siden den havnet så langt ned plutselig...

så du ser den viss du er innom...;)

Skrevet

Takk damer,for at dere ville prøve å spå meg..

Lilleknøtt jeg tar deg først,kan ta deg ikveld.Må legge unger osv,så kan jeg ta deg...

klem

Skrevet

Heia..

Beklager seint svar,men har vært borte...

Dere får barn sammen ja.Har du tatt test??Kan hende at du allerde er gravid,hvis ikke du allerde er det.Så innen 1-3mnd.....

sitter på sin trone og utstråler det feminine. Hun har Venus som sitt symbol. Venus er feminin, Venus er KVINNEN på himmelen. Keiserinnen er, i seg selv, Moder Jord. Ofte varsler hun om et bryllup eller en fødsel. Hun er Kvinnen og hun er Moderen på den jordiske måten, slik Yppersteprestinnen er Den Åndelige Moder. Rundt Keiserinnen er det frodig og fruktbart. Hennes tall er tre, tallet som kan være et symbol på den fruktbarhet som kommer ut av et forhold: barnet. Keiserinnen er som Venus, Den Glade Deleren. Hun deler gjerne med deg! Er du Keiserinnen er du den som gladelig deler av din fruktbarhets overflod

har satt sin trone på tørt land, hun retter sin oppmerksomhet mot en svært eksotisk og dyrebar samovar. Samovaren kan man ha kokende vann i. Denne damen vurderer hvor varme følelsene (vannet) er. Hennes trone er prydet med små amoriner. Hun er som en Venus eller Afrodite der hun sitter. Hun er symbolet på kjærlighetsgudinnen. Kvinner som bærer i seg Krepsens moderlige omsorg, Skorpionens sensualitet og Fiskens mykhet kan vil komme opp som Begerdronning. De har ekte kjærlighet og varme følelser å tilby for den rette. Ved dronningens føtter er vannet rolig, her er det ikke snakk om urolige, energiske følelser, her er det ro og harmoni. Når dette kortet kommer inn, så er det du selv som skal vise omsorg og øse ut varme til dine nære, kjære eller trengende. Det kan også bety at en slik kvinne kommer inn i livet ditt. Misbrukes kortet er det fare for at du har med et giftesykt menneske å gjøre, et som er mer opptatt av å ha noen i sitt liv, fremfor deg som person. Eller det kan være deg selv som fokuserer overdrevent på ekteskap/samboerskap. Du kan også være en person som gjør alt for å få litt kjærlighet. Dette kortet er primært et kort for ekte følelser, dette er ei dronning og ikke noen hvem som helst. Kortet beskjed er: det finnes mennesker som har ekte og varme følelser, er du ikke en av dem? Jeg tror du er.

Hjelp,får vi barn sammen sier du?Har ingen planer om det nei ;)

Hva mente du med du ser meg ved et gjerdet??ble veldig nyskerig ser du,hehe...

Syntes du var flink jeg..Tusen takk for at du orka å spå meg...

Ha en fin kveld..

Klem

Skrevet

Har spådd deg inne på Dinbaby....håper du ar deg tid:)

Skrevet

hm,den står vist på anonym-Men jeg signerer jo allltid..Det ble ihvertfall feil,,jeg skulle ha signert.....så det er meg,Tussimor som svarte deg lilleknøtt....

klem

Skrevet

Solas betydning i våre liv trenger jeg neppe å forklare. I et kortlegg har Sola flere betydninger, den kan bety kontakt med utlandet, den kan bety at man skal ut på en reise, eller at man opplever fornyet energi etter en runde sykdom. Uansett, Sola representerer noe positivt i våre liv. Det nakne barnet som sitter på en skinnende hvit hest representerer glede og renhet. Legg merke til barnets hodepynt; i blomsterkransen er det stukket inn en rød fjær. Denne fjæren er et symbol på sannhet. Mens Døden hadde med et svart flagg, holder dette barnet et rødt flagg. Rødt er vitalitetens farge og det hender at det røde flagget kan symbolisere at et frieri er på gang....

Denne kongen ser rett på deg! Han er ikke opptatt av noe annet enn deg. Han ser deg rett i øynene. Sverdet er løftet og han er ikke en ufarlig motstander, ved første øyenkast. Likevel, sverdet er jo et symbol på ord. Dette er kongen som har ordet i sin makt. Dette kortet kan bety at det er en person med lufttegnkvaliteter; Tvilling, Vekt og Vannmann. Tvillingenes evne til å kommunisere, Vektens evne til å vurdere, Vannmannens evne til å søke rettferdighet. Luftens konge kan nok være skarp og tungen kan være som et tveegget sverd, men kongen har først og fremst evnene til å kommunisere, vurdere og være rettferdig. Ofte kommer dette kortet opp når det er advokater eller journalister som det legges på. De er sverdkonger. Folk som er verbalt sterke er sverdkonger, folk som kan fremlegge sin sak er sverdkonger. På kongens trone, bak hans rygg, skimter man en kvinne, sommerfugler og to halvmåner. Sommerfuglene er et symbol på sjelens udødelighet, Månesigdene er symbol på den synkende og voksende Månen. Kvinnen er nok Eva i paradiset. Adam kan man ikke se, hvis man ikke ser Adam i sverdkongen selv. I begynnelsen var ordet.. I sverdkongens makt ligger ordet! Hans kjortel er blå, talens farge. Sverdkongen fører din sak for deg. Han skjærer tvers igjennom og han seirer. Sverdet er løftet.

er en kvinne (eller en mann) med mye empati i seg. Man ser hennes gule drakt og den gule fargen er fargen for empati. Hun holder solsikken i sin venstre hånd og staven i den høyre. Hun har handlekraften til å fornye, slik staven i høyre hånd viser, hun har også tid til å beundre solsikkens skjønnhet. Personer som representeres ved dette kortet er både handlekraftige og omsorgsfulle. Denne dronningen har oversikt, man ser at hun sitter høyere enn fjellene på hennes venstre side, det er ingenting som hindrer hennes utsikt, annet enn det hun selv vil fokusere på, som solsikken. Løvenes pryder på sidene og ryggen på hennes trone, men fremfor tronen sitter en svart, liten katt. Det er noe menneskelig ved denne dronningen. Hun pynter kronen sin med friske, grønne skudd, hun har en katt fremfor tronen. Her er det ikke nødvendig med ”pomp og prakt”. Hun er dronning og dette vet hun, så hun trenger ikke pryde seg med gull, ville dyr eller edle steiner. Mennesker som representeres ved dette kortet er enkle, jordnære og handlekraftige. De strør ikke rundt seg med store ord, de handler. Slik dronningen har festet sin kappe med en hjerteformet nål, slik viser disse menneskene sitt hjertelag på en praktisk og enkel måte. Den svarte katten kan være husdyret eller hennes symbol på at hun behersker magi og magien ligger i omsorgen som ligger i henne

Her er det varsel om en følelsesmessig nedtur. Festen er over (tre beger ligger veltet), to beger står tomme, bak personen. Man ser at personen står vend med ryggen mot to beger og ansiktet mot en elv. Personen er tydelig i sitt kroppsspråk, nakken er bøyd. Sorg tynger (svart kappe) Ofte er folk deprimerte når dette kortet kommer opp. De føler seg ensomme og triste, det er få gleder i hverdagen. Andre ganger advarer dette kortet om følelsesmessige nedturer. Det kan være at kjærligheten får seg en kraftig ”smell” eller at et vennskap ryker. Dette kortet signaliserer: ikke vent glade følelser akkurat nå. På bildet ser man en bro og den broen er håpet. Du har det eller vil få det vanskelig, men en bro er overgangen til noe annet, så du har muligheten til å gå over en bro, bare gi dette litt tid og kjenn på følelsene, men dette går over.

har fått tall nummer to, hun markerer polariteten i alle ting. Positiv/negativ, ond/god, maskulin/feminin. Hun har trukket seg tilbake og betrakter alt fra sin trone. På sitt hode bærer hun Isis’ krone, hun har korset på brystet, i sine hender holder hun Torarullen, jødenes hellige skrift og Islams symbol ligger ved hennes føtter. Denne kvinnen er nok kjølig og reservert men hun har kunnskap. Hun er Moderen, hun er Prestinnen, hun er Rådgiveren. Ofte kan dette kortet indikere ens egen mor, eller en kvinne med stor innflytelse. Yppersteprestinnen er en man trenger, eller tror man trenger i livet sitt. Er man selv Yppersteprestinnen så har man kunnskapen i sin makt.

På dette kortet ser man en mann som holder en globus i hendene. Han holder fast i den ene staven, mens den andre staven er stilt opp. Disse to stavene danner en slags port. Mannen står på et høyt ”platå”, som ser ut til å tilhøre en festning. På den ene siden av muren er det et slags våpenskjold, prydet av røde og hvite blomster. Personen mangler ikke noen materiell trygghet. Det han mangler er muligheten til å bruke sin energi (staven). Dette kortet kommer ofte opp når man er rastløs, når man søker en samarbeidspartner eller når man planlegger en reise eller flytting til utlandet. Her ser man et stykke av havet (følelser). Denne personen kan føle at det er bedre å forlate det trygge og hive seg ut i et eventyr, likevel nøler han. Det er så mye som må planlegges. Derfor er det enda trygt å holde i den ene staven mens man speider utover havet og så kikker på globusen. Når dette kortet kommer i et kortlegg har jeg ofte med en person å gjøre som har energien og planene, men mangler ofte motet til å leve ut sin eventyrlyst. Valget står mellom å velge det trygge eller kaste seg ut i det spennende. Ikke et lett valg, for noen, så her gjelder det å tenke og føle hva som er rett og så ta valget. For et valg kreves.

Dette kortet viser en person som tar seg en pause i arbeidet. Han stirrer på arbeidet som er utført og virker tankefull. Han ser ikke helt fornøyd ut og enda er det litt arbeid igjen (en mynt ligger ved hans føtter). Dette kortet signaliserer ofte vansker i arbeidet, at det føles tungt og lite givende med arbeidet man utfører eller er pålagt å utføre. Alt virker som det er et ork.Andre ganger kan dette kortet bety at man er redd for fiasko, at man rett og slett har prestasjonsangst og at man er sikker på at det meste man foretar seg blir en fiasko. Kortet kan oppfordre deg til utholdenhet, det kan oppfordre deg til å ta en pause for å samle krefter eller rett og slett be deg slappe av i forbindelse med hva du pålegger deg og hva du pålegges. Det finnes alltid en mulighet, du må bare se det.

kommer fredelig på sin ganger. Her er det ingen hurtig galopp, han har god tid.Hodepryden er blå, her er det tanke, tale og fornuften som råder. Dette er TaroT-stokkens mest seksuelle kort. Prinsen står for virilitet og ømt begjær. Han er ikke intens og erobrende som stavprinsen, han er myk i sine bevegelser. Man ser en elv på kortet, elven symboliserer den jevne strøm av lidenskap. Her er det ikke noe opprørt vann (følelser), her renner vannet fredelig. Han holder begeret frem, han vil dele med deg. Dette kortet kan også symbolisere en ung person født i et vanntegn eller en person som har de unges vanntegnkvaliteter, som Krepsens ønske om å elske og å bli elsket, Skorpionens ønske om å erobre deg med sine følelser eller Fiskenes behov for svermeri. Når dette kortet kommer inn vil du få lidenskapen inn i livet ditt. Det er et kort som lover at noe positivt vil skje i følelseslivet ditt og at du vil komme til å like dette. Selvsagt kan også dette kortet misbrukes og du kan ende opp med ”et farlig begjær”, eller du kan være utro eller din partner kan være utro. Det kan også bety at du tuller deg helt bort og blir for opptatt av en forelskelse som ikke fører noen steder.

er en person som holder alle elementer i sin makt. Evighetens symbol er hans/hennes krone, (det liggende ”åttetallet”). Magikeren holder staven opp og staven er symbolet på ild. Ild er energi. Magikeren bruker sin energi! Denne personen har makt til å gjøre noe med en hver situasjon. I dette kortet ligger bare en fare, det er at man kan misbruke sin makt, eller la være å gjøre noe med en situasjon eller situasjonen. Ofte kommer dette kortet opp når et menneske kjenner sin eller andres verdi. Dette kan være deg selv eller en annen person som vil fremstå som en sterk hjelp og støtte. Eller en beskjed: bordet er dekket! Forsyn deg

Dette kortet symboliserer ofte ”karma” eller barndom. Karma, i den forstand at man gjenkjenner en person som man aldri har truffet før, at man gjenkjenner en situasjon man aldri har opplevd. Det som skjer er rett og slett gjenkjennende, på et ubevisst plan. Kortet kan også, som nevnt, bety at det er snakk om egen eller andres barndom, eller rett og slett barn. Noen får ganger har dette kortet kommet opp når det har vært snakk om en barnslig oppførsel hos en person. Begrene er beplantet, tidligere gjerninger blomstrer og man får glede seg over tidligere innsats. Dette er ikke et enkelt kort å tolke alene, det må sees i sammenheng med resten av legget. Stort sett, er min erfaring, så snakker kortet om ”karma”.

Skrevet

oi, det får en si.. Noe var vanskelig og tolke, men mye var også veldig relevant følte jeg!

Setter stor pris på at du tok deg tid til og legge kort på meg=)

Skrevet

Bare koslig....;)

Det blir en del å skrive ser du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...