Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært til Sverige og kjøpt puregon eller gonal-f? Vi har vært gjennom 3 ivf-forsøk nå og ikke blitt gravid, så neste forsøk må vi betale alt selv. Jeg må ha maks dose med medisiner, så det blir veldig dyrt. Ble tipset av legen på klinikken i Danmark om at medisinen er billigere i Sverige, Er det noen som vet hvor mye det koster der?

Skrevet

Jeg har kjøpt medisiner i Sverige, og jeg sparte ca 4000,- på det! Jeg har også veldig høye medisindoser (300 gonal-f + 300 menopur denne gangen), og da er det virkelig mye å spare på å reise til Sverige. Jeg gikk inn på apoteket.se, der kan du se prisene og sammenligne med prisene på felelskatalogen.no. Så ringte jeg og bestilte medisinene på forhånd, før jeg hentet de på apoteket i Strømstad. Du kan selv velge på hvilket apotek du vil hente medisinene.

Skrevet

Hei Hufsa72! takk for nyttig info! Jeg ser jeg skal ha samme dosering som deg: Menopur 300 IE + Puregon 300 IE, hvor skal du ta forsøket? Jeg på Ciconia, Danmark! Når begynner du?

Skrevet

Takk for informasjonen! Nå skal jeg gå inn på apoteket.se og se hvor mye jeg eventuelt kan spare på å ta en tur til Sverige.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vil også gjøre oppmerksom på at ved å kjøpe kun (Puregon) 300ie får man ut mye mer medisin...jeg skulle ha 450ie...I en 300ie er det nemlig ca. 410 ie...ved å ha en ekstra ampulle og stikke to ganger sparer man noen lapper...

Gikk en stund før vi oppdaga det gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...