j77 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 jeg har vært til gyn idag. hun skal se oss igjen i uke 17, tror det eneste som gjenstår er at sambo skal ta blodprøver så er det henvisning til riksen neste.. jeg lurer på: hvor lang ventetid kan vi regne med? forsamtale, før vi kan dette igang..er det andre prøver vi må ta? har tatt hormon nivå igjennom 2 sykluser, hep b/c og hiv. sædtest...
stinemin med tvillinger Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hei du spennende tider for deg nå da skjønner jeg:).. Vi var inne til samtale 2 mnd etter søknaden var sendt.så tok det 5 mnd før vi var på uttak... håper det ikke er så lang vente tid for deg, lykke til
Saline Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Vi fikk henvisning fra gynekologen i oktober, var til forsamtale i januar og er nå igang med planlagt uttak i slutten av april. Da hadde vi tatt alle blodprøver, HIV test etc på forhånd. Synes også det var lenge å vente.....Da blir hele prosessen veldig altoppslukende. Lykke til :-)
j77 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 ok. ca 5 mnd i alt går jo fort sikkert...må bare innstille seg på det. gjøre andre kjæresteting i mellomtiden og håpe det går greitt med hele prosessen. hvordan ble dere tatt imor på riksen? er det ett sted å anbefale??
Gjest Umbilikus Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 De er flinke på riksen, men veldig travle, så det blir litt upersonlig. Hvis du bare innstiller deg på det, er det helt greit. På mitt første forsøk, fikk jeg forskjellig lege hver eneste gang jeg var der, og det var litt rart. På søskenforsøket nå i november hadde jeg samme lege hver gang. Men jeg vet ikke om det var tilfeldig, eller om de har endret praksis. Sykepleierne som jobber der er veldig imøtekommende og kunnskapsrike, og det er lurt å kontakte dem hvis du har spørsmål. Lykke til!
Rose69 Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Samlebånd deluxe, men herlige sykepleiere - noen av legene kunne vært på smilekurs. Et stort pluss er at de svarer raskt på e-post, minus er de laaaange køene på tlf. Jeg følte at j ble ivaretatt da jeg var barnløs, men nå v søskenforsøket gadd de nesten ikke å løfte en finger.Fikk bare et forsøk, så var d ut.De satser mao ikke på oldiser med barn for å si d sånn. Jeg tror du kommer til å trives, men vær beredt på samlebånd - og rop og mas om d r noe du lurer på.Du må fixe sjøl, ikke vent på at de gjør det.Og hold deg her inne du :-) Her får du svar på en masse.J personlig har fått masse hjelp av jentene. Jeg ønsker deg masse lykke til :-) Dette går nok veien skal du se! Klem til deg!
Søskenhåp adopterer Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Har hatt 8 innsett på Riksen, så har vært der en GOD stund. Det er travelt og samlebånd ja, men helt greit. De svarer meget kjapt på e-post så er det spm. om andre ting enn at du skal ringe inn mensen osv. som du får beskjed om å ringe inn på, så er det bedre å sende de en e-post, pga. lange tlf. køer som kanskje kunne vært kortere hvis flere brukte e-post da... Har alltid hatt forskjellige leger fra gang til gang, også på søskenforsøkene jeg holder på med nå. Det er det eneste jeg synes er neg. Og, man må passe litt på seg sjøl der inne ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå