Gå til innhold

Allergisk mot NAN2? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten tulle på snart 7 mnd som har fått NAN2 nå en måneds tid siden hun våknet mye etter pupp på kvelden og natten. Jeg startet med en flaske om kvelden for å se om det ville hjelpe på søvnen, noe det virket som det gjorde. Nå har hun derimot hatt store problemer med magen/tarmene siden søndag/mandag. Jeg er sikker på jeg har skiftet nesten en halv pakke bleier på henne det siste døgnet, og det er vekselsvis vannaktig og hardere konsistens. Så det er ikke utelukkende diarè. Men det kommer ofte og hver gang hun slipper luft omtrent. Hun har store problemer med sår hud i stumpen pga hyppig avføring og det er tortur hver gang vi skal skifte bleie. Kjenner jeg har presset på meg til å løse denne floken snart og jeg ber derfor om alle mulig tips og råd i denne fortvilte situasjonen. Kan det være allergi mot NAN2? Og er det beste alternativet å bruke NAN HA1? Jeg har ikke noe særlig lyst til å pumpe, men må jeg så må jeg. Jeg ammer henne om natten, og ellers et par ganger i løpet av dagen.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange alternativer. Du har mme fra Hipp og Collett, samt at apoteket har flere typer mme som er laget på kumelk eller soya.

Ta en prat med helsesøster, så kan sikkert hun hjelpe deg med å finne ut hvilket alternativ som passer best for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...