Gå til innhold

TFK joggster twist vs Emmaljunga Cangaroo City???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer? Regner med det er mye smak og behag ute og går når det gjelder vogner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mye nytte av denne linken:

http://www.barnevognguiden.no/ (klikk på "barnevogner" og scroll litt ned, så klikker du på vognmerket, scroller litt ned, og så inn på akkurat den vognen du vil ha)

Her får du mye info om hva andre mener om vognene. Jeg skumleste litt på de to du har valgt og fant ut at de stort sett virker som vogner som folk er fornlyd med bortsett fra at du ikke kan ha barnet mot deg og at handlenetter er litt lite.

Rent personlig er ikke noen av de vognen min smak i det hele tatt, jeg synes de ser for pinglete og skjøre ut, men jeg tror selv jeg kanskje hadde likt Emmaljungaen best av de to.

Skrevet

Finner egentlig ingen vogner jeg liker veldig godt :) Finner alltid et eller annet jeg ikke liker ved alle vognene :) Skulle vært mulig å skreddersy sin egen vogn! Det hadde vært tingen for meg :)

Får vel dra med meg gubben ut for å kikke på vogner en dag, så får vi vel se hva vi ender opp med :)

Skrevet

Det er sikkert lurt :-)

Jeg har prøvd litt ulikt på vogner og hadde egentlig bestemt meg for Teutonia Mistral S denne gangen, helt til jeg kom til butikken. Da skiftet jeg (vi) mening, og nå går jeg garantert for Emmaljunga Nitro City. Eneste som er litt trist var at jeg hadde forelsket meg helt i en dypt lilla bag som hørte til Tautoniaen, men det får være ;-) Jeg elsker det å kunne snu vognen rundt på stedet, som med en trehjuling, men jeg synes de jeg har prøvd (både egen og kjørt venninner sine) er litt ustabile selv om jeg egentlig ikke har opplevd noe særlig med velt, så jeg ville ha stabiliteten til en firehjuling. Derfor ble valget en vogn med to svingbare hjul foran, både pose og sekk ;-) Jeg ville også ha en vogn som var godt med polstring i, en stor og lun kalesj, som hadde fotpose som ekstrautstyr, litt lang liggedel i sportsvognen og ok lengde i bagen, og med vendbar sittedel i sportsvognen. Helst skulle ikke vognen være for brei bak heller (noe 3 hjulinger ofte er) og lett i vekt. Nitroen har rett og slett alt jeg ønsker av en vong. Tror jeg da, har jo ikke prøvd den i praksis, men har hørt kun positive ting om den, så tar sjangsen :-)

Skrevet

Jeg ender vel opp med noe helt annet enn jeg har tenkt jeg også :) Hehe... Men man må jo som sagt ut og prøve vognen. Vanskelig å vurdere ut fra bilde og tekst på nettet om hva som fungerer best for en selv. Eller hvilken vogn man liker best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...