Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Skyller dere bort bæsjen? Konsistensen her i huset er litt seig om dagen, så den går ikke bort av seg selv. Skyller dere da, eller går den i maskinen som den er ? Virker jo litt ekkelt det siste, så har skyllt så langt.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Da det kun var flytende mm-bæsj skylte jeg ikke bleiene først, bare rett i maskina (kald skylling først for å unngå varige flekker). Da vi begynte med litt fast føde var bæsjen litt varierende ofte seig som du skriver og da skylte jeg først og begynte å bruke papirinnlegg (fleecepapir fra Disana). Men glemte jo dette ofte, og bruker ikke papir hele dagen nå heller og da skyller jeg av med en gang (eller tørker av med dopapir). Tror vaskemaskina kan få litt problemer med å få ut all bæsjen om den er litt fastere. Anbefaler fleecepapir om du fortsatt ammer en del og bæsjen er litt flytende, eller rispapir om baby får mest fast føde. Det gjør det mye lettere. Lykke til!
VinterSol+2 Skrevet 4. april 2009 #3 Skrevet 4. april 2009 om den er så seig at du kan plukke den ut, så heiv jeg den i do. men sånn bæsj som har klint seg utover i bleia, skylte jeg vekk. rispapir har jeg aldri helt hatt sansen for, syns det gjorde mer skade enn nytte... men i barnehagen har jeg sendt med mesoft som de kan bruke. men det er jo etter at bæsjen har blitt fast, mye lettere å plukke ut da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå