Gå til innhold

snuppis 74 lengter etter å høre fra lillebie....

snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei jenter , så hyggelig at dere "etterlyser" meg :o)

jeg har bare måtte hatt noen pause dager fra BIM, jeg må slutte å sammenligne meg selv og mine verdier osv med alle andre.

Joda, jeg og kona lå å deppa i en hel dag, gråt sikkert mer enn 5 timer i strekk...

ble så urolig at jeg ringte Dr Blakstad dagen etterpå, for å høre om jeg bare skal gå å vente på at det går galt eller hva?

De sier at de må ringe meg tilbake. jeg sier samtidig alt hva lindenberg har sagt til meg dagen i forveien.

De ringer opp igjen, og sier " nei det er absolutt ikke noe galt med prøvene dine, de er helt fine de!

jeg bare " HVA" ?? og så fortsetter de med å si at nei Lindenberg kjente seg ikke helt igjen med hva han hadde sagt, og var uenig med seg selv.. ( EH ??)

så jeg får komme til time hos blakstad denne dagen, for jeg er så bekymret at jeg vil snakke med henne personlig.

Og hun sier det samme, alt er i skjønneste orden med prøvene, og de er ganske sikre på at alt ligger hvor det skal, selv om ingentin var synlig 5+4 uker på vei. Da kommer jeg til mitt neste punkt.

iflg terminkalkulatoren på babyverden, skal da hjertet ha begynt å slå osv osv....det stemmer jo overhodet ikke!!! nordica og blakstad sier at jeg er for kort på vei til at det er synlig på UL enda, men pga strls på livmor mener de at dette går som det skal.

Blodprøvene mine har steget slik :

23 mars = 47

26 mars = 151

30 mars = 500 ( da sa han at noe kanskej ikke var som det skulle)

31 mars = 708

2 april = 1350

det er dobling av hcg det, og jeg er enda gravid :o) Blakstad kunne også informere, at de som var overvektige har lavere hcg enn tynne! (jeg har litt ekstra på kroppen)

så nå prøver jeg bare å tenke at alt er normalt, jeg er konstant sulten og kvalmen kommer i bølger, veeeldig oppblåst av eggstokka, ser høygravid ut omtrent!

så nå er det bare å krysse fingra, skal ikke tilbake på UL før 14 april, da er jeg 7+1 iflg legen!

Åh lillebie, jeg har tenkt sånn på deg. Du skal se at dette går helt bra. Det er din tur. Dermed basta!!! He he. En pause herfra er kanskje ikke så dumt. Du bør ikke sammenligne med andre. Vi er alle forskjellige. Tror nok dette er grunnen til at ikke min klinikk måler hcg. Er altfor lett å henge seg opp i den og la det stresse deg. Det er jo det du trenger minst av alt nå.

Prøv å tenke at dette går helt fint og kos deg med kona. Gjør kjæresteting og ta vare på hverandre. Tenk at du er jo gravid. Klart ting kan skje, men det er feil fokus nå.

Nyt tiden framover og kos dere og slapp av. Det fortjener dere nå. Du har samme symptomer som meg. Jeg så skikkelig gravid ut og var uggen. La på meg mest de første 3 mnd for var så sulten. He he.

Det er deres tur nå:-)))))))))))))))))

Ønsker dere en riktig god påske og stor påskeklem fra meg:-)))))))))))

Så fint at det går bra med deg, lillebie! Det var virkelig gode nyheter!!!

:-) Jeg har lagt inn de to siste Hcg-verdiene dine her, se hvor fine de er! Dette går helt fint, det!

http://babymed.com/tools/pregnancy/hcg/Default.aspx

Annonse

Hei lillebie!!!Så godt å høre fra deg!!!!!!:)Jeg har faktisk vært litt bekymra da det har vært litt stille fra deg et par dager....men det er nok lurt å ta litt pause herfra som du sier..... Dette går veien for deg, det er jeg helt sikker på!!!!Goooood helg kjære deg!:)

Klem til deg fra meg:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...